'steun Tanja' topic.

Houd vol!! Dan hoeven je kinderen niet mee te roken, gaat je gezondheid er op vooruit, spaar je geld uit, ruik je frisser, wordt je huid er mooier op, worden je tanden en vingertoppen niet geel, hoef je je plafond niet zo vaak je witten en je gordijnen minder vaak te wassen en als je alleen buiten rookte hoef je minder vaak in de kou/regen te gaan staan..
Je bent op de goede weg!!
Sterkte,
Laura.

Hoi Tanja,

Heel veel succes, het gaat je lukken. Zelf ben ik 5 jaar geleden gestopt (rookte meer als 1 pakje sigaretten per dag) en ik weet dat het moeilijk is om te stoppen. Maar het belangrijkste is: het is mogelijk.

Gister was ik met Thijs in de stad en we gingen koffie drinken in een tentje waar we regelmatig komen. Helaas zat het er vol met allemaal rokers. Omdat ik geen zeikert wil zijn ben ik er gewoon gaan zitten.   Totdat we thuis kwamen en ik Thijs naar bed zou doen. Wat zielig, alle kleertjes van het jongetje stonken naar de rook, z'n haartjes stonken, het leek wel of hij een verstokte roker was. Toen dacht ik echt ik ga voortaan wel bij de Hema koffie drinken want daar mogen ze bij ons niet roken.
Ook al heb je er zelf geen last van anderen en zeker kinderen wel.

Heel veel succes.

Jama
mv Thijs

Hey Tanja,

Geweldig meid, hou vol hoor. Je kunt het.....

Cissy, leuk rekensommetje!! Hahaha, ik kom aan 43800 sigaretten als ik  de afgelopen 6 jaar. Pfff, nooit zo bij stil gestaan!

Ennuh, helaas hou ik nog steeds geen bergen geld over, maar het is me meer dan waard geweest.

Groetjes Fonske

Meiden,wat een steun!
Geweldig hoor!
Ik heb nog steeds niet gerookt dus het gaat nog steeds goed!
Ik heb wel moeilijke momentjes maar het gaat toch redelijk goed,alleen soms een beetje sjaggie,arme hubbie,haha.
En toch lekker om de voordelen zo even te lezen,helemaal van de ex-rokers onder ons.
Ik rookte niet in huis,alleen 's avonds onder de afzuigkap,dat zou ik nooit doen tov mijn kindjes.
Maar toch,buiten staan of met je kop klem onder de afzuigkap is ook niet alles,haha.
Nogmaals,heel erg bedankt voor de ondersteunende woorden!
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan