APRIL 2007!!

A

Anoniem

Guest
Hi,

Weet net een dag of wat dat ik zwanger ben! Ik ben uitgerekend op 3 april! Nog meer dames die in april uitgerekend zijn? Zin om te kletsen???

Greetz April

Hi,

Ik weet ok net een weekje dat ik zwanger ben. Ik kon niet wachten en heb gelijk getest en ja hoor, 2 streepjes!  Heb jij verder kwaaltjes? Ik moet zeggen dat ik alleen erg volle borsten heb en het lijkt alsof ze als dieplood wegen. Nog niet misselijk enz. (misschien komt dat nog??)
En steekjes in mn onderbuik. Is dat normaal? Het is mn eerste zwangerschap en ik ben best bang dat het fout gaat.
Volgens de berekeningen zou ik ook op 3 april uitgerekend moeten zijn!

Groetjes

hee leuk,
iemand om ervaringen mee tewisselen!!!
ik ben 6april uitgeteld!!!! dus 4wk en 5dg zwanger!!!!
ik voel ook nog niet veel...
ja net wat mij voorgangster zecht...vollere borsten en pijnlijk als je er aan zit,
en steekjes in mijn onderbuik....
ben ook zooooooo bang dat het mis gaat,
maar dit zal allemaal wel zo hooren!!!!

xxxtam80

Hallo, ik weet sinds 2 en halve week dat ik zwanger ben en ben 14 april uitgerekend! Leuk om ervaringen te delen.

Ha, nog meer dames die in april zijn uitgerekend.
Ik heb de afgelopen vier dagen al twee testen uitgevoerd, maar ze zijn negatief. Toch voel ik me wel degelijk zwanger. Het zou nummer twee worden als alles goed gaat uiteraard.

Mijn borsten zijn inderdaad ook wat voller en soms voel ik wat ongesteld achtige zeurdige pijn onderin mijn buik. Elk moment denk ik dat ik daadwerkelijk ongesteld word, maar het blijft nog altijd uit. Zwanger, dus...

Het zou ook echt wel een lucky shot zijn geweest, mocht het echt raak zijn. Maar wie weet, is het echt zo. Ik vertrouw de testen die ik heb gedaan niet zo. Het waren redelijk goedkope en de clear blue test ben ik hier nog niet tegengekomen.

Welke test hebben jullie gedaan, dat jullie zo zeker zijn van de zaak?

Ik wacht voorlopig nog maar even af, maar toch schaar ik me al wel een beetje onder jullie de "april-moeders"....

Succes allemaal en ik kom zeker af en toe langs om berichten te lezen en te reageren.

1983!!!!!!!!!!!

ff een vraagje,hoe kun jij al 2,5 week weten dat jij zwanger bent,en dan pas 14 april
uitgerekend zijn!!!!!?????
hoe heb jij dat berekend????
want dat had je laatste menstruatie 8 juli moeten zijn,
en dan kun je nu nog niet weten dat je zwanger bent!!!!!

fietjefatsoen (weet niet of ik hetgoed gescreven heb??)

maar ik hoop voor jou dat je zwanger bent!!!
en ik heb een clear bleu test gedaan en had een dikke plus....

xxxtam80 4wk en 6dg

tam 80
Bedankt voor je reactie. Ik was ook inderdaad op zoek naar de clearblue test, maar die hebben ze bij mijn apotheek niet (zit in Spanje). Voorlopig nog steeds niet ongesteld, maar wel van die onderbuikgevoelens. Ik denk dus dat wel ik net zo ver ben als jij, maar ook dat is niet helemaal met zekerheid te zeggen, want ik weet niet zo precies wanneer de eerste dag van mijn laatste menstruatie was...

Verder vandaag, vooral vanochtend, erg verstrooid. Gooide zomaar limonadesiroop in mijn cornflakes ipv in de beker van mijn dochtertje. En zo nog wel een aantal dingen die ik inmiddels al weer vergeten ben.

Tja dat van op 14 april uitgerekend zijn, snap ik ook niet helemaal. Ben benieuwd naar de reactie. Misschien was het wel een typefoutje....

Tot een volgende keer! Hopenlijk hebben ze dan het april 2007 forum geopend.

Hier nog een april 2007 moeder...

1 apil wel te verstaan hahaha!

Ik heb al een berichtje geplaatst op de maart pagina omdat ik 1 april wel erg op het randje vind hihi... maar als er een losse pagina komt verhuis ik wel mee hoor!

Ik had 4 dagen na m''n NOD nog een negatieve (clear Blue) test. en pas na 7 dagen een positieve test!!

Ik ben 25 en al moeder van een klein prinsesje; Quincy van 15 1/2 maand.

Toen ik zwanger was van haar zat ik hier ook op het forum en vond dat erg prettig dus vandaar dat ik me nu weer aangemeld heb zodat ik weer lekker met meiden kan beppen die in het zelfde schuitje zitten! Gezellig!!

Groetjes Bianca.

Terug
Bovenaan