APRIL 2007!!

Hai!

Nog geen april moeder...tenminste weet het nog niet zeker.
Ik lees   alleen mee en berichten zoals die van bieb geven mij hoop. Gisteren getest, negatief. nu 4 dagen overtijd. Denk volgende week maar een clear bleu test wanneer ik nog niet ongi ben.

Hoop me snel bij jullie te voegen hahaha....!

Hi!!

Ben ook in April uitgerekend!!! Waarschijnlijk zo rond 6 April...Tja, 't is een beetje moeilijk te zeggen want ik heb geen menstruatie gehad. 5 Juli mirena eruit en na 1,5 wk al kotsmisselijk...!!! En pijn in mn borsten gelijk al en bleef aardig misselijk. En het bleek i.d.d. al zo snel raak! Krijg 22 aug eerste termijn echo, SPANNEND!! Heb er echt superveel zin in! Ben erg happy met dit kindje, is wel de derde maar uit een nieuw liefdesnest  Heb verder 2 leuke jongens, 7,5 en 3 jr.

En dan nu lekker in de lente weer een lief baby'tje...zucht....!!

Allemaal heel veel succes met de zwangerschappen!!! Enne...oh ja, die steekjes in je buik zijn helemaal normaal = het oprekken van de baarmoeder banden.

Groetjes, Zonnetje!

Dag dames,

Ben uitgerekend op 2 april en dat word voor mij de tweede!!
Ben vrezelijk misselijk en moe maar dat gaat hoop ik over das wat er teminste gebeurde bij de eerste!!
Ik heb vier testen gedaan en was bij de vierde pas zwanger en toen al bijna twee weken overtijd!!
We hadden wel geluk!!!
Was gestopt met de pil en meteen zwanger!!
SUPERzaad!!!!!!

iedereen gefeliciteerd

Hallo,

Ben benieuwd inderdaad wanneer het april forum geopend wordt.

Ik heb zelf geen berekeningen gedaan, maar volgens de site van babybrabbel ben ik op 8 april uitgerekend. In het boek van moeders voor moeders stond 12 april.

Nou ik ga volgende week naar de HA (dan pas terug van vakantie)

dan zie ik het verder wel.

Groetjes
talke

Hoi!!!

Hier nog een aankomende april mama! 5 april om precies te zijn...    

Voor mij/ons ook 1e kindje en heb er waanzinnig veel zin in.

Hier ook buikpijn (weer weg als ik rustig lig), ontzettend pijnlijke tepels...   en vlagen van misselijkheid.

Wordt tijd voor het april forum dan kunnen we gezellig ervaringen uitwisselen.

Groetjes, Annemarie

5 weken, 1 dag

Hi dames,

Het lijkt er op alsof mijn droom voorbij is. Toch geen april moeder? Hadden de twee testen dan toch gelijk?  Ik verlies bruin/rode afscheiding en het lijkt er op als  of dit door gaat zetten naar een doodordinaire ongesteldheid.

Nu weet ik door al jullie verhalen dat dit nog niets hoeft  te betekenen, maar in combinatie met de twee negatieve testen  en hoe ik me voel, ga ik maar van het ergste uit. Kan het in ieder geval niet tegenvallen.

Ik laat jullie weten hoe het verloopt....

Fietje Fatsoen  

Hallo meiden,

Hier nog één die waarschijnlijk in april 2007 moet bevallen. Klinkt nog wel heel ver weg hoor!! Haha. Ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben. Helemaal gelukkig!!!!!    

Mag vanmiddag meteen naar de huisarts. Dus dat is wel fijn. Volgens een andere website ben ik op 10 april uitgerekend. We zullen zien wat de huisarts zegt.

Ik heb trouwens nergens last van. Hoewel ik wel moe ben, maar dat kan ook door dit troosteloze weer komen.  Geen pijn in mijn borsten oid. Gelukkig ook niet misselijk. Het enige waar ik moeite mee heb is dat ik nu gestopt ben met roken. Dat vind ik toch wel heel moeilijk. Maar ik doe het voor mijn kindje. Erg eigenlijk dat ik het nu wel kan en als ik niet zwanger was geweest was ik gewoon door gaan roken. Ben ik eigenlijk een zwakkeling. Haha....

Hoop ook dat er een apart ding aangemaakt wordt zodat we ervaringen kunnen delen en elkaar kunnen steunen als dat nodig mocht zijn. We zitten tenslotte in hetzelfde schuitje .

Groetjes Sunrise      

Hi,

Ik neem afscheid. Hoop dat het jullie beter vergaat dan mij.
Misschien heb ik een volgende keer meer succes.

Fietje Fatsoen

Terug
Bovenaan