APRIL 2007!!

hey hier nog een aprilmamma,

1 april wel te verstaan  beetje jammer, maar zegt niks ,kan zomaar eerder of later worden(hoop ik dan maar op).
ik heb de eerste dag getest met 1 van de schlecker(?) die was negatief, waarschijnlijk te vroeg, daarna eigenmerk trekpleister en jawel ZWANGER!!! was maar een licht streepje dus moest van mijn vriend gister nog 1 doen (haha) en die was duidelijk positief.
vind het echt super om hier alle verhalen te lezen, ben toch wel erg onzeker over van alles(het is mijn eerste) dus ben hier dagelijks aan het rondneuzen.
heb erg veel last van vermoeidheid en duizeligheid, zijn er meer die hier last van hebben? ik ga dinsdag naar de huisarts dus zal het daar ook ff vragen.

groetjes sandra

5 weken 5 dagen

hallo allemaal

Hier nog een iemand die voor de 2e keer mama word in april. 11 April om precies te zijn.

Iedereen gefeliciteerd

Ik ben 1 april uitgerekend   van ons 1 ste kindje.

ik ken mijn vriend nu 2 maand en was dus erg snel raak.
maar we zijn er superblij mee we gaan over een tijdje samen wonen.
moet het alleen nog mijn ouders vertellen die zijn nu op vakantie.
dat vind ik wel een beetje eng vooral omdat we mekaar nog maar zo kort kennen.
we zullen zien hoe ze reageren.

gr Lineke

Hoi,
Ik weet sinds 1,5 weken dat ik weer zwanger ben. Uitgerekend op 31 maart, maar gezien het feit dat mijn dochterje 2,5 weken over tijd was, reken ik op een april baby.
Heb dus al een dochtertje van 3,5 jaar oud en in mei een miskraam gehad met 6 weken.
Ben nu dus super ongerust, hoewel het me goed doet de reacties op deze site te lezen.
Voel me nu wel anders dan vorige keer, maar zal pas blij zijn als ik op 25 augustus de 1e echo heb gehad. Heb nu wel gevoelige borsten, maar ook best wel wat buikpijn.
Heb veel dorst (maar drink ook veel water) en heb het gevoel of ik helemaal verstopt zit. Kan en durf niet goed naar de wc. Telkens bang dat ik dan rood vind.
Zou het na de zwangerschap van 42 weken van mijn dochtertje, waarbij ik in het begin trouwens ook heel angstig was, toch beter moeten weten, maar helaas.
Ik hoor graag jullie bevindingen!

Lieve aankomende April mama's...

De tijd gaat zo enorm snel!! Ik ben zelf ook een april mama maar dan wel 1 van dit jaar. Ik vond de zwangerschap heel langzaam gaan maar nu Sarah er is vliegt de tijd voorbij!! Allemaal gefeliciteerd en geniet van de komende maanden!
Ik hoop dat dit April forum net zo'n succes zal zijn als "ons" aprilforum.

Veel geluk,

Odette ( mama van Isabelle-gister 3 geworden- en kleine Sarah van 8 april 2006)

Hoi allemaal,
Ook ik word als alles goed gaat een april=mama.
Ws rond de 13e. [ derde ronde raak..]
Ik heb al twee kids van bijna 7, en 3,5 jaar, en nu dus net zwanger van de derde.
Keispannend weer, en vooral ook omdat veel mensen het niet verwachten denk ik.
Wij zijn er erg blij mee, en hopen het over een week of 6 aan de kids en familie te vertellen..Ws doen we dat op verjaardag van de oudste..
Succes allemaal, en we houden elkaar op de hoogte..Dat alles maar goed mag gaan voor iedereen.
Ik ga einde van de week bellen voor de eerste echo/afspraak.
Groet R

hoi

hier ook een a.s april mama.... 8 april als alles goed gaat, dit was de tweede ronde na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap..
woensdag 8 aug. a.s moet ik voor een echo om te kijken of het vruchtje op de juiste plek zit nu, dus jullie begrijpen dat ik vreselijk bang ben dat het weer niet goed is, heb daarvoor ook al een missed abortion gehad, (leeg vruchtzakje)...

dit is ons eerste kindje...

liefs sas

Terug
Bovenaan