april baby's 2015

Janetteun

New member
Hallo mommy's to be :)
Ik heb op facebook toch een groep aangemaakt met de naam april baby's 2015. De groep staat nu nog openbaar, maar zodra iemand zich aanmeld zal dit veranderen.Graag deel ik tips en ideeen uit met jullie en praat ik over onze zwangerschappen, maar vind het toch fijner praten wetende dat niet de hele wereld mee kan lezen. Heb je dus interesse zoek de groep dan op. Zo niet, no hard feelings!
Groetjes!
 
Kunnen anderen dan ook zien dat ik dat ik daar lid van word als het een besloten groep is? Normaal gesproken zie je altijd wanneer iemand vrienden is geworden met een ander of dingen leuk vindt...
 
Zodra er iemand lid is kan de Groep op geheim gezet worden. Dit betekend dat niemand iets kan zien maar ook dat niemand meer bij de groep kan. Dan moeten we elkaar even toevoegen als vriend om zo toe te voegen aan de groep
 
Lieve meiden ik zie de meerwaarde van kletsen op FB niet, dus ik ga me denk ik ook niet aansluiten. Nou heb ik t wel maar ben niet zo FB minded :)
 
Hoi mama's,

Ik heb me net aangemeld. Is de Facebook pagina al actief. Mij lijkt het erg leuk daarbij aan te sluiten. Zit ook bij de groep meimama's 2013. Daar zijn we nog steeds erg actief. En omdat de groep op geheim of besloten staat kunnen alleen de leden het zien..

Groetjes
 
Hoi aniline!

Wat leuk dat je er ook bij bent.
De Facebook groep is al wel aangemaakt en nog te vinden op Facebook. Helaas lijkt er hier weinig animo voor te zijn maar er komen vast nog wel meer zwangere bij lijkt me. Als 1 iemand zich aanmeld op de groep zet ik hem direct op geheim. Via hier kunnen we dan eventuele nieuwe leden toevoegen. Zo weet je ook dat je geen vreemden erbij krijgt. Dus als je wilt, meld je aan!
 
Terug
Bovenaan