april baby's 2015

Jongens, jammer dat jullie dit voort gaan zetten op FB... ik heb geen FB en wil het ook niet. Zo wordt het wel erg stil hier. Ik snap niet wat nou de meerwaarde van facebook is... we kunnen hier toch ook anoniem kletsen?

Ik blijf hier sowieso ook kletsen want het is hier veel te gezellig! :)Facebook vind ik nu nog te eng.. Weet niet of een ander het per ongeluk toch kan zien en dat wil ik niet.

Op Facebook kan echt niemand het zien. Ik vind deze site niet heel prettig. Inloggen gaat soms moeilijk en loopt snel vast. (Gebruik via telefoon)
Voordeel van Facebook is dat je (mocht je dat willen) er ook foto's kan plaatsten. Iets persoonlijkere verhalen kwijt kan. Al is het maar een stukje voorstellen over wie je bent. Ga ik hier namelijk niet openbaar doen. Ga ook me gegevens aanpassen.

Ik heb helaas ook geen FB en dat heb ik met een bewuste reden niet...Aan de ene kant is het wel lekker zo anoniem maar toch ben ik wel eens nieuwsgierig naar de meiden van ons topic waar ik dan zit met oa tuinier en sollune..jammer dat ik geen foto's hier kan delen ofzo gewoon een kleine inzicht in wie je bent en wie mijn gezin is...natuurlijk is dat ieder voor zich en heb ik daar zeker respect voor!

Annemarie ik zat te denken kun je geen FB aanmaken en niemand toevoegen. Puur alleen hiervoor. En ik vind t jammer aan zo'n april groep dat daar de meiden van maart niet zitten, Annemarie Nonna en MissM.
En in zo'n groep kun je dan ook op elkaars FB kijken? Niet dat daar nou veel boeiends staat maar toch haha. Ik denk nog even na :)

Hmmmm Ja idd hihi en dan dat niemand me kan vinden en dan maak ik hem met mijn derde naam die kent niemand...
Ik ga er ook over nadenken..

Dan maken we er een maart-april groep van hahaha.. Het is veel te zonde om zonder de medemama`s van een andere maand te kletsen. Veel te gezellig met z`n allen hihi

Terug
Bovenaan