APRIL MAMA'S!!!

Lieve dames,

Ik heb net een test gedaan en hij was positief!!! Zwanger van mijn tweede kindje!
Zo bijzonder, want op 30 mei is mijn linker eileider verwijderd na een bbz. Op 30 juni werd ik al ongi en nu is het alweer raak!

Echt een wonder!!!

Zijn er meer april mama's hier???

Liefs...

Hey!
Wat geweldig meid, gefeliciteerd!
Wij hebben net uitgevonden dat we onze 3e verwachten!

Op een bijzondere manier...was naar het ziekenhuis gegaan omdat ik veel klachten had, diagnose van Colitis Ulcerative gekregen...maar bij het bloedtesten afnemen dus ook een positieve zwangerschapstest!! Heel raar nieuws op zo'n stress moment...maar wij zijn heel blij!

Weet nog niet hoe k t allemaal moet gaan doen, mn oudste is nu 2,5 en ik heb er nog eentje van 1jr 2 mnd...:) Maar ik ben wel weer toe aan een klein frummeltje...

Wanneer is jouw uitgerekende datum?

groetjes!
Sparkle

Dan meld ik me toch ook maar voorzichtig...
Afgelopen week positief getest! Nog pril, maar wel superblij! Hopelijk wordt dit forum lekker actief, heb er bij mijn zoon en dochter veel aan gehad.

We hebben al een zon van 3,5 en een dochter van 11 maanden.

Het voelt nog helemaal niet echt, heel onwerkelijk zelfs! Zo erg, dat toen we gisteren gingen qourmetten, ik vergat m'n vlees goed te doorbakken... Gelukkig was het meeste wel goed doorbakken (ben niet zo'n kookwonder ;-) )

Iedereen alvast een goede zwangerschap toegewenst!

Leuk om al een paar meiden te leren kennen hier!
Heel herkenbaar Sabien...denk soms ook ineens...oja, ben zwanger! Denk dat het met je volgende zwangerschappen ook wel anders is als bij de eerste.
Jij zal het ook lekker druk krijgen dan :) Mijn jongste is nu 14 maanden en ik vind het wel spannend hoe druk het straks wordt. Vond de laatste keren vooral de eerste 6 maanden ff doorpezen!
Ik ben trouwens wel moe moe moe...jullie ergens last van? Ik weet alleen niet of dit nou komt omdat ik ziek ben (geweest) of dat het van de zwangerschap is. (Was bij mn andere zwangerschappen ook de enige echt klacht in het begin).

Whaaaaaaa sparkle, wat gaaaf! Gefeliciteerd! Dat is nog eens een superverrassing! Wie had dat gedacht 4 jaar geleden. Hoe is het daar? Alles goed? Ik zit stiekem een beetje rond te kijken ( in de hoop van het weekend een positieve test te hebben)

haha....jij weer hier Supertje! Wat grappig!
Ben je overtijd?? Zou wel leuk zijn...hebben we onze kindjes allemaal rond dezelfde tijd ;-)
Las pas ergens dat jullie dus ook voor een 3e 'bezig' zijn...?
Ja, idd weer raar allemaal...! Zo ben je van 'onvruchtbaar' supervruchtbaar!! Dit was de 2e ronde! (eigenlijk pas eerste serieuze....) tmoet niet veel gekker worden :p
Verder goed hier hoor...kleinste loopt nu en kids zijn allebei supergezellig! Geniet veel van ze!

Terug
Bovenaan