APRIL MAMA'S!!!

Gefeliciteerd meiden!! spannend he!?
Ja, hier ook duizelig...bloeddruk is aan de lage kant 100/55...en een bonkend hart steeds.
En MOE...! Maar dat had ik bij mijn andere zwangerschappen ook, maar toen vooral s avonds, nu meer overdag.

Hier vooral misselijk en dan 's avonds weer mega trek hebben... Vermoeidheid valt mee, maar ja, je moet wel doorgaan met 2 kinderen.

Hee gefeliciteerd allemaal! Wij verwachten ons eeste kindje! Ben vandaag 5wkn en 4 dagen zwanger. Wat zijn we superblij en helemaal in de wolken! Kan het haast nog niet geloven dat er een wonder in mijn buik aan het groeien is. Denk elke keer dat ik droom maar het is echt! Hebben jullie ook snel last van een hongergevoel? En af en toe wat buikpijn verder voel ik me top! 11 sept eerste afspraak bij de verloskundige. Superveel zin in! Kan haast niet wachten!

Ik zie het hoor! :) Welkom hier!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend he...vond het bij de eerste ook heel onwerkelijk! En het duurt nog zo lang voor je echt wat ziet en voelt...Maar dat komt allemaal snel genoeg! Geniet er maar van dat je je zo lekker voelt!
Ja hier ook snel honger, maar de laatste dagen misselijk dus wel trek, maar niks is echt lekker ;)

Terug
Bovenaan