APRIL MAMA'S!!!

Wij doen dat niet... bij de vorige 2 ook niet gedaan.
Vind het altijd zo vaag, wat nou als je een kans krijgt van zoveel op de zoveel...okay en dan...verder onderzoeken....maar het brengt wel veel spanning met zich mee.
Verder val ik niet in de risico groep...en als er wat zou zijn, houden wij ons kindje toch.
Snap wel dat mensen er wel voor kiezen, maar wij vinden het niet nodig.

Hallo allemaal!!

mag ik me aansluiten bij de groep??? We zijn hier 8 weken zwanger van ons 4e kindje :D. Morgenvroeg heb ik de eerste echo, ben zeer benieuwd....

liefs willemieke

Wij doen dat ook niet. Dat lichamelijke ben ik ook erg mee bezig. Heb al sinds 1e ernstige bekken in stabiliteit, dus nu al zo'n 3 jaar. Sinds part weken eindelijk over, nu flink aan het sporten in mijn lichaam sterk te krijgen. Merk al dat mijn lichaam sterker is maar hoop dat het genoeg is om 3e zwangerschap aan te kunnen!

Ik heb ook al zo'n dikke buik! Pas mijn broeken nauwelijks. Bij eerste 2 Had Ik met 8 wk een buikje en zwangerschapskleren aan. Nu net 5 wk en kan het niet verbergen! Ff 2 weken mensen vermijden dan gaan we op vakantie. Dag voor vakantie echo en dan na de vakantie willen we het vertellen.

Hier ook geen combinatietest. Het is een kansberekening en daarbij willen we toch niets doen met een eventuele slechte uitslag. Het kindje komt er hoe dan ook. De vorige zwangerschap had ik ook een iets verhoogde kans op down doordat de groei van het kindje op bepaalde vlakken achterbleef. Dit hebben we bewust niet verder laten onderzoeken en uiteindelijk hebben we een kerngezonde dochter gekregen.

Hoi,

Ik sluit me graag aan bij jullie, wij zijn 25-04-2014 uitgerekend van de 2de. Zo spannend :) ons zoontje is nu bijna 17 maanden.

Wat hebben jullie allemaal vroeg een echo zeg?? Ik krijg er pas 1 met 10 weken :( echt balen.

Hier begint mijn buik ook wel een beetje te groeien!!

Hallo allemaal,

Ook ik wil me voorzichtig aansluiten bij de groep, uitgerekende datum is vooralsnog 25 april 2014. Zwanger van de tweede, zoontje is geboren in mei 2012. Ik kan net als bij de eerste niet wachten op de eerste echo, waarbij ik dan eindelijk de bevestiging krijg dat ik echt zwanger ben. Moet alleen nog wachten tot 26 sept...

Terug
Bovenaan