April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hoi dames,

Hoe is het met jullie? Ook het gespook van babygedachten in jullie hoofd de hele dag?

Ik ben 27 en afgelopen maandag is mijn spiraaltje verwijderd. Vanaf dinsdag, nee nee, geen 1-april grap, zijn we dus druk aan het klussen om zwanger te worden van ons 1ste kindje.
Erg spannend allemaal. En zo vervelend dat je het met niemand, behalve je partner, kunt delen. Vandaar dat het me wel gezellig lijkt hier met jullie over te babbelen.
NOD's en dergelijke ben ik nog niet bekend mee :-S haha, maar dat zal de komende periode vanzelf wel komen denk ik zo.
Nou, nu het slotje er af is (aldus de gyn) maar eerst eens ongesteld worden. Geen idee mee hoe dat ook alweer is..................

Ik lees graag jullie verhaal :)
Groetjes

quote: Lentekriebeltjes schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-04-2008 17:55:26'));

Hoi Lentekriebeltjes,

Welkom op ons forum. Ik ben een feb/maart stopper maar wou wel even reageren.NOD is niet ongesteldheidsdag, de dag dat je eigenlijk ongesteld moet worden, maar liever niet natuurlijk.
ik had ook een slotje, nou mijn eerste ongi was wennen.... Als vroeger, weer een zooi maandverband gehaald.
groejes,
Antoinette

Hoi dames,. I
Hoe is het met jullie? Ook het gespook van babygedachten in jullie hoofd de hele dag?

Ik ben 27 en afgelopen maandag is mijn spiraaltje verwijderd. Vanaf dinsdag, nee nee, geen 1-april grap, zijn we dus druk aan het klussen om zwanger te worden van ons 1ste kindje.
Erg spannend allemaal. En zo vervelend dat je het met niemand, behalve je partner, kunt delen. Vandaar dat het me wel gezellig lijkt hier met jullie over te babbelen.
NOD's en dergelijke ben ik nog niet bekend mee :-S haha, maar dat zal de komende periode vanzelf wel komen denk ik zo.
Nou, nu het slotje er af is (aldus de gyn) maar eerst eens ongesteld worden. Geen idee mee hoe dat ook alweer is..................

Ik lees graag jullie verhaal :)
Groetjes

hoi hoi

ik heet mirjam word in juni 21 jaar en ben ook op 5 april gestopt.
die gedachten over een kindje maalt 24 uur perdag in mijn hoofd.
mijn vriend staat er 100% achter maar ik heb zo afentoe nog eens twijfels.
over of ik toch niet tejong ben, of we het finacieel wel aan kunnen.
of ik wel een kindje kan opvoeden.
heb jij dat ook?
vind het ook ontzettend spannend, en hebben het er elke avond over.
vind het ontzettend leuk dat we allebei gestopt zijn en ook de zelfde tijd.

groetjes mirjam

hoi hoi
hier nog een april stopper heb gister mijn laatste pil ingenomen
ik heb een zoon van bijna 2 en willen nu voor nr 2 gaan
ik verwacht dat we dit keer niet zo snel zullen zijn als bij onze zoon destijds (ronde 1 zwanger en we waren nog niet eens bezig voor t ecchie zeg maar)
ik ben er dus nog niet echt heel erg mee bezig, ik zie t wel wanneer ik weer met een postiieve test in handen mag staan!
ondanks dat ik alles al een keer mee heb gemaakt vind ik het toch wel weer spannend hoe het dit keer allemaal zal lopen!

hoi hoi

ik vind het ook ontzettend spannend.
volgens de boekjes zouden we zaterdag de meeste
kans hebben tot bevruchting, dus ben erg benieuwd of het
van de eerste keer lukt. volgens mij komt dat niet vaak voor he?
vind allemaal heel spannend, me vriend en ik hebben het er elke
avond over hoe het zou zijn met zo'n kleintje.
me vriend had een boekje gekocht met namen er in.
dat valt nog tegen om een naam tebedenken.

tot snel....

groetjes mirjam

Hoi hoi,
Wat leuk dat we in het zelfde schuitje zitten!!
Voordeel van stoppen met de pil: je bent meteen ongesteld.
Mijn spiraaltje is nu zo'n twee weken weg, maar ben nog niet ongesteld. Zo kan ik me natuurlijk nergens op richten. Hopelijk wordt ik snel ongesteld.....of juist helemaal niet natuurlijk

Mijn vriend is er gelukkig ook heel enthousiast over, hij kijkt al naar wandelwagens op internet, zo aandoenlijk!!
Het ene moment denk ik, het zou al raak kunnen zijn. Het andere moment denk ik juist weer, het kn nog maaaaaanden duren.
Wel spannend om het met jullie te delen!!
Wanneer moeten jullie ongesteld worden, dan kan ik vast met jullie mee leven!!

Succes, ciao!

Hoi Allemaal,

Wat leuk om te lezen hoe jullie er allemaal mee bezig zijn.
Ik ben ook nieuw op het forum en ben afgelopen week ongesteld geweest (hopelijk voor de laatste keer hihihi). Mijn man en ik gaan vanaf deze maand voor het echie! Ik ben gisteren 29 geworden en vindt het allemaal zo spannend! Kan bijna nergens anders meer aan denken! Snap niet dat er gezegd wordt: je moet er niet zo veel mee bezig zijn, want dan lukt het misschien niet. Dat vindt ik zo stom. Hoe kan je er NIET zo veel mee bezig zijn?!?!?!  Ik zie overal zwangere vrouwen, kinderwagens, en de baby-spullen-winkels lijken wel als paddestoelen uit de grond te komen hahahahaha!
Ik ben sinds januari gestopt met mijn medicijnen. Ik heb een zware vorm van endometriose en daarvoor slikte ik medicijnen die mijn hele cyclus stopt legde. Gelukkig is alles snel weer 'op gang gekomen' en nu heb ik een cyclus van ongeveer 35 dagen. Ben dus al aan het aftellen tot 'het grote klus-moment' .
Misschien kan een van jullie mij uitleggen wat de afkortingen die op dit formum gebruikt worden betekenen, zoals NOD????????

Ik hoop hier gezellig met jullie te kunnen kletsen over deze spannende tijden!

Groetjes,
Ellen.

Terug
Bovenaan