Hey meiden,
eindelijk even tijd te reageren!
Misspiggy en Mijnschatje ook heel erg gefeliciteerd, echt leuk dat het nu zwangeren begint te regenen, ben een beetje jaloers maar gun het jullie van harte!
morgen gaan we naar de gyn om te horen waarom het al twee keer misgaat, ik hoop wel dat hij een chromosomen onderzoek wil doen want volgens mij is het op vakantie weer misgegaan maar dan wel heel vroeg, dat zit zo normaal wordt ik om 8.00 's ochtends ongesteld echt waar, scheelt misschien een paar minuten maar het is zo nu dus niks en ik had kei bruine tepels dus ik dacht dat zit wel goed, ik keuvel verder de hele dag tegen christian over uk enzo en en 's avonds na het eten zo rond 9 uur ofzo begon het bloedverlies met best veel slijm en daarna werden mijn tepels ook veel lichter (duurde een paar dagen), ongesteldheid was ook eigenlijk meer bruinverlies dan bloedverlies (sorry voor de onsmakelijkheid) maar christian denkt niet dat ik zwanger was, ik weet het niet zouden jullie dit melden bij de gyn? ik dub er echt over want dan is het dus al drie keer achter elkaar misgegaan en dan ozu ik wel heel ontzettend balen (doe ik dus ook) probeer wel positief te blijven maar toch, vriendin is nu 24 weken zwanger dus om die buik valt niet meer heen te kijken, even een leuke kleine nessie gekocht voor op de babykamer, nu genoeg over mezelf,
alle zwangeren aub heel hard strooien, zoveel jullie kunnen missen en dat het maar heel goed mag gaan!
zou het trouwens wel leuk vinden als jullie willen vertellen over de zwangerschap en wanneer je bent uitgerekend enzo.
o ja nog even iets raars ineens krijg ik een berichtje op mijn hyves van een tante die ik nooit spreek van wat leuk dat je zwanger bent wanneer kom je het opa en oma vertellen (waar ik door omstandigheden nooit kom) heb even heel bot teruggereageert dat ik nog helemaal niet aan kinderen toe ben, dat was even schrikken, ja wat moet je daar anders op zeggen?
Vakantie in Schotland was trouwens heel erg leuk, en heel erg koud en nat, veel mooie kastelen gezien en mooie natuur, paar hertjes zien springen en konijnen en rendieren, ja die hebben ze ook, en een boottocht gemaakt langs de kust, christian zweert dat ie een orka heeft gezien maar was te laat met fotograferen dus nu zeg ik steeds van jaja terwijl ik natuurlijk baal dat ik hem niet gezien heb maar het was erg leuk o ja ben er ook meteen achtergekomen dat ik zeeziek wordt weten we dat ook weer meteen! Nu echt genoeg over mezelf,
als ik een eisprong heb heb ik altijd erge pijn aan een zij dus dan weet ik dat wel maar het maakt het klussen niet prettiger dan maar een beetje manoevreren zeg maar, hebben jullie dat ook?
Amber, heel fijn dat het goed gaat met je nichtje! wanneer mag ze naar huis, als ze 2500 gram is ofzo? ze is nog wel heel klein nu natuurlijk, is je zus al opgeknapt?
Noompje, zal voor je hopen dat het gelukt is, zou wel leuk zijn om samen met je vriendin zwanger te zijn immers!!!
Misspiggy, de rd's zijn gelukkig alweer opgehoepeld, mijn cyclus heeft niet alleen besloten dat ie langer wordt maar ook at ik 2 tot 3 dagen minder ongesteld ben wat ik dan weer niet erg vind maar dan wordt het wachten wel weer langer dus wel weer erg (nou ja ben nu eenmaal erg goed in klagen) probeer eraan te werken dat het wat vermindert dat zal dus vast een keertje lukken, wel ontzettend leuk dat je bent aangeteld als er nu flink met vier zwangeren gestrooid wordt zijn we zo allemaal zwanger!
hoop dat het overgeven vlug ophoud, hoe lang houd zoiets aan?
en ja wat is een mylene party?
Wensje, welkom het is hier heel gezellig!
ik moet van de computer christian is iets kwijt, vervelend mannetje, probeer het later nog maar eens o ja heb me even van de schijnzwangeren verwijderd.
NOD-lijst
Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 28 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Mariska0808 2e ronde 1ste kindje NOD 17juli
Marina 3e ronde 1e kindje NOD 18 juli
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?
Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7 NOD 17 juni (?)
ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari
Tijgetje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 2 maart