April-stoppers, nee nee nee, geen 1-april grapje :-)

Hallo allemaal,

Wat een druk en gezellig forum is dit zeg! Voor iedereen die zwanger is (of denkt te zijn) van harte gefeliciteerd!!!!

Ik zal me even voorstellen: ik ben 25 jaar en nu in de vierde ronde. Twee maanden geleden was ik even vijf dagen overtijd, mn vriend en ik natuurlijk helemaal blij, maar helaas het was toch vals alarm. Afgelopen maand weer precies op tijd, dus kan uitgaan van een regelmatige cyclus van 28 dagen, toch?

Ben maar zo vrij geweest om mezelf tussen het NOD-lijstje te zetten, hopelijk vinden jullie dat niet erg??

Ik wens iedereen heeeel veel succes met klussen! Wij zijn er ook weer erg druk mee momenteel! hihi

Liefs, Wensjertr

NOD-lijst

Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 28 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Mariska0808   2e ronde 1ste kindje 17juli NOD
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje NOD 23 juni

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari (?)
Tijgetje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??

Nog even snel een reactie plaatsen, voordat ik naar een enorm gezellige myleneparty ga. Ik heb er absoluut helemaal geen zin in, maar ik ga toch maar even mijn gezicht laten zien.

@juli2003: wat spannend allemaal voor jullie! Is het allemaal een beetje meegevallen? En inderdaad wat je zegt, zo'n kamertje met tv en accessoires is ook niet echt opwindend. Hopelijk duurt het wachten niet te lang voor je en kun je ook snel met goed nieuws komen.

@tijgetje13: hoe gaat het met je? Kun je het allemaal al een beetje bevatten?

@marinax: o jee, de RD's. Die zien we liever gaan dan komen. Ik zal dalijk voor je meestrooien, misschien werkt het.

@amber27: veel plezier bij je zus! En inderdaad moeilijk om je mond dicht te houden. Hopelijk krijg je voor 26 juli je echo, zodat je je vader echt een heel gaaf cadeau kunt geven. En het idee van zo'n shirtje vind ik zo leuk.

@wenstjr: van harte welkom bij dit clubje! Veel klusplezier en hopelijk ook voor jou snel positief nieuws.

En dan bewaar ik het leukste nieuws voor het laatste. Ik kon niet meer wachten met testen en heb gister al getest. Mee dat ik over het stickie plaste, verschenen er 2 dikke vette strepen. Dus, hier nog een zwangere. Ik kan het nog helemaal niet geloven en vind het allemaal nog heel onwerkelijk. Als alles goed gaat, komt er begin maart 2009 dus een brusje bij. Op dit moment ben ik alleen ontzettend moe en de afgelopen dagen heb ik ieder keer 's ochtends al over moeten geven. Heel herkenbaar van de eerste zwangerschap!

Bij deze voor jullie allemaal heel veel glitters:
*************************************************************************************************

Nou, ik ga naar mijn myleneparty, kijken of ze me nog wat aan kunnen smeren.

Ha Dames,

Hier ff een kort bericht, ik laat snel meer van me horen!
Ik kom net thuis van een cursus en ben doodmoe. Maar uiteraard moet ik even jullie berichtjes lezen voordat ik ga douchen en mijn bedje in duik. En als ik dan even snel lees dat we twee 'verse' zwangeren onder ons hebben, dan wil ik toch even reageren: VAN HARTE GEFELICITEERD TIJGETJE EN MISPIGGY!!!!! Hopelijk mogen we snel bij jullie aansluiten!! Geniet er van, het is jullie gegund!! Oh ja, en blijf vooral veel glitters strooien!!

En Noompje, bedankt voor je complimentje over mijn schrijven  , kei lief!!! Ik ben overigens makelaar, vandaar al die praatjes , verklaart vast een hoop. Hihi.

Wensjertr, welkom. Dit is inderdaad het leukste forum, dus leef jezelf maar lekker uit. Wij zijn er om naar je te luisteren en je te steunen en natuurlijk een hele spannende periode in ons leven met elkaar te delen ! Have fun!

En verder hier alles rustig, geen enkele klacht die naar mijn mening van een zwangerschap af zou kunnen komen. Ik denk mijn eisprong wel gevoeld te hebben. Is het trouwens mogelijk dat je van eisprong tot RD's de eisprong kan voelen (lijkt mij niet hoor)? Ik heb namelijk vanaf de eisprong tot nu het gevoel alsof er een steentje linksonder in mijn buik zit. Sorry, klinkt wat vreemd, ik weet het. Maar ik heb dat al eerder gehad aan de rechter kant. Toen dacht ik dat het misschien wel een blindedarmontsteking kon zijn (ik met mijn gegoogle ook, haha) of zo, maar omdat het nu link is, kan het dat niet zijn. Kan je eierstokje misschien wat geirriteerd zijn na de eisprong of zo?? Ach ja. We zullen het allemaal wel zien van het weekend!! De zenuwen zijn ook nog rustig, maar heb het ook wel erg druk gehad de afgelopen 5 dagen. En doordat we ziek zijn geweest ga ik uit van RD's dit weekend, we zullen zien!!

Nou, hieronder nog onze lijst en mijn banner en dag ga ik via de douche mijn bedje in! Truste meiden.

NOD-lijst

Lentekriebel 3e ronde 1e kindje NOD 28 juni
Noompje 2e ronde 2e kindje NOD 1 juli
Ikke 2e ronde 1e kindje NOD 9 juli
Summeke 3e ronde 1e kindje NOD 10 juli
B_M 2e ronde 1e kindje NOD 10 juli
Mariska1980 3e ronde 2e kindje NOD 11 juli
Wensjertr 4e ronde 1e kindje NOD 13 juli
Ellenan 3e ronde 1e kindje NOD 14 juli
Mariska0808   2e ronde 1ste kindje 17juli NOD
NIicoleg 3e ronde 2e kindje NOD 1 aug
Kimmie 2e ronde 1e kindje NOD ?
Meisjeb 3e ronde 2e kindje NOD ?
Juli2003 3e ronde 2e kindje NOD ?

Wachtbankje (de schijnzwangeren onder ons!! !)
Marisa7                                       NOD 17 juni (?)
Marina 2e ronde 1e kindje NOD 18 juni

ZwAnGeR!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 23 februari (?)
Tijgetje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP ??
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP ??

@MissPiggy: Iiiiieeeeehhh...geweldig!!! hadden we t daar niet nog over gehad? we hebben dezelfde NOD-dag remember!? super meid...dan zijn we tegelijk uitgerekend 2 maart 2009. Zucht...ik voel een band...hahaha...
Geniet er lekker van en ik ben zo benieuwd hoe en wat laten we proberen elkaar bij te houden omdat we echt tegelijk zijn...zou ik leuk vinden...
Enne...wat is een myleneparty?!

dikke knuf

He lieve meiden

Allereerst Misspiggy: Van harte gefeliciteerd meid met jullie zwangerschap........super zeg!!!!! Geniet van de bijzondere tijd!!!!

Lentekriebels: Makelaar..........ja daar was ik niet meteen opgekomen, maar nu je het zegt....die zijn altijd erg rap met de mond hahahahaha, maar wel ergggggg gezellig hoor begrijp me niet verkeerd.
dus je hebt het idee dat je gewoon ongie wordt?? Nou de wondere zijn de wereld niet uit en er hoeft maar een ZAADJE het EITJE te halen, dus you never no!!!!
Ik ga wel voor je duimen meid.........
En lekker slapen.....welterusten.....

Amber: Fijn dat je nichtje goed groeid, echt een zorg minder.
Jij bent druk geweest zeg!!! Denk je wel aan jezelf en aan je groeiende kindje in je buik!! Tja als je je goed voelt dan doe je ook alles he!!
Jij bent ook een gezellige klets tante, leuk hoor.
Zo langzamer hand ga ik een bepaald beeld bij jullie vormen, leuk joh.......en meestal zit je er echt compleet naast hoe mensen eruit zien.
Ach wie weet ontmoeten we elkaar wel eens in de toekomst, hahahaha wat een fantasie!!!!

Wensje: Ik noem je maar even zo, is wat makkelijker. Welkom hier, ik hoop dat je je snel thuis voelt!!!

Mariska0808: Spannend allemaal zeg die voorbereidingen van de bruiloft, dus bijna alles geregeld?? Nou dan kan er gewoon niks meer mis gaan!!!!!! Succes ermee.

Met mij gaat het weer helemaal top, ben gister heerlijk met mijn dochtertje op pad geweest en dat heeft me goed gedaan.
Vandaag en morgen werken dus dan ben je er alweer een stuk minder mee bezig, met het zwanger zijn.
Heb besloten om donderdag een test te kopen en zondag te testen, als ik dan nog niet ongie ben!!!!
Mijn gevoel is erg dubbel,ene moment voel ik niks andere moment wat vage klachten van zeurende rugpijn, steekjes onder in mijn buik, er komt zelfs wat melk uit mijn tepels (maar heb heel lang borstvoeding gegeven en dat is pas 3 maanden geleden dat ik ben gestopt). We wachten het gewoon af, ik ben nu zooooo blij voor mijn vriendin. Moeten niet klagen in ronde 2 toch!!!!

he meiden ga er een eind aan breien........moet morgen weer om 5:30 uur op dus vertrek zo lekker naar mijn bedje.

welterusten voor jullie allemaal.
denk aan jullie!!!!

Liefs van mij

@Lentekriebeltjes: je eisprong kan je een dag of 3 voelen. Sommige vrouwen voelen t vanaf t groter groeien van t eitje tot aan t 'springen'. Anderen, oa ik, voelen alleen t springen. Alsje dan nog binnen 12-24 uur klust dan kan t nog met gemak, zie ons resultaat hahaha...Ik had na m'n eisprong een dag of vier geen ongemakken en vanaf dag vijf had ik steken ongi-eispringachtige klachten onderin m'n buik. Achteraf moet dat dan de innesteling zijn geweest. Sindsdien heb ik elke dag wel een paar keer van die zelfde steken onderin mn buik.
Hoe dan ook toch spannend tot aan je NOD, je weet t maar nooit. Succes en hoop gauw te lezen dat t bij jullie (en bij alle andere dames ook natuurlijk) raak is...

veel liefs

Terug
Bovenaan