april99 ??

Ja, ik ben het inderdaad!

Suus, ik heb het niet ontkend dat ik het was...  (Daarom stond er daar ook een "" achter! En zoals Nanda gelijk erachteraan tikt, heb ik dat idd onder april99 in het zwangerengedeelte (of zwanger worden)  ook getikt.).

Dat ik schreef dat mijn vent nog niet wilde in dat andere topic, schreef ik ongeveer een half uur voordat ik wist dat ik zwanger was! Toen was ik flink aan het balen!! Ik was die nacht weer ongi geworden, dacht ik. Maar toen ik de tampon wilde wisselen, zat er niks meer in. Dat was vreemd. Dus eens een testje er tegenaan gegooid en warempel werd die positief! Gelijk ook nog een digitale van Clearblue erna gedaan. En daar stond dan toch echt: ZWANGER ! Ik was blij en rende de trap op naar mijn mannetje die boven  aan het werk was. Hij vond het toch ook heel leuk.
Wij wilden allebei nu wel voor een tweede kindje gaan. Alleen had  mijn man  nog heel erg een remming omdat hij het gevoel had dat hij Marly dan tekort zou doen als er een baby bijkwam, qua aandacht. Ik zag het juist als een verrijking. We waren van de zomer overeen gekomen dat we deze zomer iets meer risico zouden nemen en dan volgend jaar voor de echie zouden gaan. Nou, met iets meer risico was het dus al in de 3e ronde raak! Gelukkig vind hij het nu het dan toch zo is, ook heel erg leuk!

Sorry dat ik jullie zo lang in het ongewisse heb gelaten... maar aangezien het een open forum is... mijn schoonzus heeft al eens onze namen gegoogled en kwam toen op een ander forum waar ik toen schreef. Vandaar.

Maar wel allemaal hartelijk dank voor jullie felicitaties! Heel erg leuk om te lezen!
Gisteravond nog bij de vk geweest en het hartje gehoord. Heerlijk! Op de een of andere manier maak ik me deze zwangerschap meer zorgen als toen met Marly. Maar ik hoor om me heen en gister ook van de vk dat dat wel vaker is bij een tweede zwangerschap.

Ik merkte trouwens dat het forum het niet deed toen ik wilde reageren op Nelleke, dat ze idd heel warm was met iemand de in het buitenland (Duitsland idd) werk en in Nederland woont. Dat was het ook. Ik ga in Duitsland naar de gyn. Daar krijg je wat meer echo's (altijd leuk!)  en worden meer controles (bloed en urine) gedaan dan hier bij mijn eigen vk. Dus dat vind ik wel zo prettig. Ook is het wel makkelijk met formulieren voor zwangerschapsverlof en zo. Maar omdat ik toch hier in Nederland wil bevallen en dan het liefst thuis, ga ik ook hier naar de vk. En van de verzekeringen mag het. Ik ben dan ook in Nederland (aanvullend)  én in Duitsland  (basis) verzekerd, ideaal!

Liefs, Marloes (offe April99)

Gefeliciteerd!!! Geniet er maar lekker van.
Dat je je meer zorgen maakt herken ik, je weet nu pas echt hoe verschrikkelijk bijzonder het is. Vind je niet dat de tijd wel veel sneller lijkt te gaan (dat is dan weer wel prettig)?
Fijne jaarwisseling!

Groetjes, Noor mv Skip en Bo

Terug
Bovenaan