april99 ??

kwijtgeraakt??? Of mijn zwangerschapsdementie heeft flink toegeslagen, of... ??? Volgens mij heb je dan toch de verkeerde voor je.
En die eerst echo in Nederland, tja, ik denk ook niet dat veel mensen weten waarom. Ik heb het wel eens verteld, ooit.

SUCCES!!

Ah zo kwijtgeraakt! Nou nee, ook niet echt! Als ik 40 kg zou  zijn kwijtgeraakt, is er niet veel meer van mij over (zo'n 20 kg nog)! Dusse toch de verkeerde voor je!

Succes nog met denken!!

Mijn nieuwsgierigheid is ook gewekt, laat de kerst maar komen!  Aan een gok durf ik me niet te wagen met mijn zwangerschapsvergeetachtigheid..
In ieder geval van harte gefeliciteerd  met je zwangerschap!
Groetjes Laura mv Thom en 27 wkn zwanger

Ik ben ook erg nieuwsgierig...vind het altijd erg leuk als er weer nieuwe zwangeren zijn...
Ik durf ook echt niet te zeggen wie het zou kunnen zijn?

Maar het is bijna kerst en zullen we het weten!

Gr. Patty mv Nynke en vandaag 40 wk zwanger

Ja, ik had een idee een paar weken geleden, maar dat was stephanie (toulouse). Maar ja, die is al 'uit de kast'   gekomen. En die heeft ook geen meisje van september, en in nederland een echo maken slaat helemaal nergens op in haar geval.

Maar er begint me langzamerhand wel weer iets te dagen van iemand die in nederland woont, maar in duitsland werkt en daar dus ook verzekerd is voor de ziektekosten en daarom vorige keer ook daar haar controles had. Maar ja, wie was dat ook al weer?
Zit ik warm apr99?

Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan