APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Goede morgen dames,

zo hier gaat het gelukkig weer een stuk beter! De RD's zijn er nog wel maar ik heb het feestje weer overleefd en ze zijn weer langzaam aan het afdruipen.......hahahaha!
Verder weinig nieuws hier te vertellen. vandaag 1 dagje werken en dan lekker weekend. Het is kermis bij ons, dus dat is altijd wel gezellig.

Marina: Hoe is de behandeling bij je vriendin gegaan? hopelijk hebben ze het helemaal kunnen leegzuigen, sterkte ermee! En gisteren een leuke dag gehad? Vandaag de uitslag, spannend, succes he meid! En hoe voel je je nu? Hopelijk zijn de kwaaltjes nog steeds aanwezig en zijn het ook de kwaaltjes die we allemaal willen hebben hahahaaha!

Nicole: Hee meid,   ik kan me voorstellen dat je even uit je doen bent door de echo. dat is toch even anders dan je je had voorgesteld. Maar bekijk het van de positieve kant lieverd! Je bent zwanger, er was een kloppend hartje te zien Gefeliciteerd!!!! En over 2 weken alweer een 2e echo, dat is toch alleen maar mooi!

Amber: hee meid, fijn om weer eens wat van je te horen. Ik had je idd echt gemist! Fijn om te lezen dat het allemaal goed met je gaat. Tja, ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om weer in het ritme van alle dag te komen, zeker nu je eigenlijk met hele andere dingen bezig bent dan met werken. Ik kan ook nog steeds moeilijk in mijn ritme komen na de vakantie. Ben nu toch al weer in mijn 4e week, maar door alle ziekenhuisbezoeken kom ik niet in mijn anders zo strakke werk-ritme. Ach, en dat went ook. Geniet ervan meid en ik hoop dat je snel weer eens komt kletsen!

Ikke: Bedankt voor de prive glitters, erg lief van je! Hopelijk doen ze snel hun werk hahahaha. Hee meid, heel veel succes en plezier vandaag bij de echo. Laat snel weten hoe het was want we zijn reuze benieuwd. Geniet ervan! En 10 weken is idd een hele mooie mijlpaal!!!!

Liefs Ellen.

Dag dames,

Ik zal ons eens naar boven halen want we stonden al op pagina twee. Hier gaat alles redelijk, ben nog steeds niet helemaal fit maar of dat nou van mijn griep of zwangerschap komt geen idee. We hebben het vandaag aan mijn zusje verteld, die kwam op bezoek,  dat gebeurt niet zo vaak want ze moet toch een halfuur rijden. Ze vondt het heel euk en ze besloot meteen dat ze kadootjes moest gaan kopen, van mijn moeder kreeg ik een smsje of dat mijn zusje het ook al wist, want dan konden ze samen kadootjes kopen. Nou zijn wij nogal vrijgevig naar andere toe en kopen altijd best veel kadootjes voor elkaar, zo had ik met de zwangerschap van mijn zusje een zwangerpakket gemaakt, en mocht ze iedere week een kadootje uitkiezen, nou is zij nogal nieuwsgierig en vond het dus heel moeilijk om ze niet allemaal open te maken.

Vanmiddag is de architect geweest voor het maken van een schetsplan voor ons nieuwe huis, als het goed is weten we over een maand of we kunnen gaan bouwen wat we willen. Dat is wel erg spannend want we zijn er al bijna 2 jaar mee bezig, want we gaan hopelijk bouwen op een stuk weiland in het buitengebied van mijn schoonvader. Nou voordat je dan zover bent en aan alle regels enz. voldoet ben je dus heel veel tijd kwijt.

Groetjes Nicole

En het einde van mijn werkweek is al weer in zicht. Vanmiddag om 16.45 de deur van mijn werk weer achter me dicht getrokken. Heerlijk, weekend! Morgenavond heb ik personeelsfeest. Hartstikke leuk thema, glitterfeest! Maar, ik heb helaas niet zo veel kleding met glitters en datgene wat ik heb, past niet meer vanwege die flubberbuik van mij. Morgenmiddag dus maar even de stad in om wat glitters te scoren. En als ik niks kan vinden ga ik mijn haren in een hanenkam zetten en die stijf spuiten met glitterhaarspray (als ik die tenminste ergens kan vinden). Jammer genoeg kan ik niet helemaal uit mijn dak gaan, hopelijk houd ik het in ieder geval wel vol tot een uur of 11.

@nicoleg:je hebt je echo gehad! Ook al viel het voor je gevoel een beetje tegen, er was een kloppend hartje te zien en dat is toch het belangrijkste. Gelukkig mag je over 2 weken weer en dan is alles veel beter te zien. Jammer dat je je nog steeds niet helemaal fit voelt. Ik weet hoe vervelend het kan zijn als je je zo rot voelt. Hopelijk gaat het snel over. En wat leuk dat jullie zelf een huis gaan bouwen. Dat zal wel een hoop geregel zijn, maar het lijkt me supergaaf. Helemaal naar je eigen smaak alles bouwen! Helaas zit dat er voor ons niet in, wij krijgen momenteel niets eens de bouwvergunning voor een dakkapel rond!

@amber27: wat leuk om weer eens iets van je te horen. Zo te horen ben je je vakantie al weer helemaal vergeten. En ik moet zeggen dat ik stiekem ook al de weken aan het aftellen ben tot aan mijn verlof. Ik wil graag t/m 36 weken doorwerken en dat betekent dat ik nog 20 weken moet werken. Daar gaan nog wel 3 weken herfst- en kerstvakantie vanaf, dus voor mij nog 17 weken werken. Als ik het zo aan het typen ben, valt het wel mee. En ik heb ontzettend veel last van mijn hormonen, afentoe is het echt sneu voor manlief. Ik kan soms zomaar ineens ontzettend boos worden, eigenlijk om niks, maar ik kan het dan ff niet hebben. En het stomme is dat het echt nergens over gaat.....bij Max had ik daar helemaal geen last van!

@marinax: hoe is het met je vriendin afgelopen? En hoe was je uitslag van je geheugenonderzoek?

@ikke44: morgen je eerste echo! Kan me goed voorstellen dat je het een beetje spannend vind. Heel veel succes en laat je even weten hoe het is gegaan.

@ellenan: fijn dat de RD's weer op de terugweg zijn...Geniet van je weekend!

Ik ga in ieder geval genieten van mijn weekend. Morgenavond dus mijn personeelsfeestje en zaterdag gaan we voor zoonlief een nieuwe slaapkamer kopen. Max gaat lekker naar opa en oma, zodat wij ongestoord over de woonboulevard kunnen struinen. Zaterdagavond krijgen we nog bezoek en zondag hebben we de hele dag om bij te komen van de rest van het weekend.

Tot snel allemaal!

Hee, ik zal eens snel een berichtje posten want we stonden weer op pagina 2! Het is rustig hier de laatste dagen. Tja summeke is op vakantie, zal het daardoor komen.... hahahaha!
He, en Lentekriebels, hoe is het met jou? Heb je afgelopen week ook gemist! Zit de vakantie er weer op en ben je weer aan het werk gegaan? tja, dan heb je natuurlijk wat minder tijd. Maar hopelijk gaat alles goed met je!

Zo, hier ook lekker weekend. Het huis is al van onder tot boven gepoetst en de was heb ik ook al weg gewerkt. Manlief heeft vandaag en vanavond personeelsuitje dus ik heb heerlijk de dag en avond voor mezelf! Het is mooi weer en dat blijft het het hele weekend dus dat gaat helemaal goed komen!

Nicole: Leuk dat je het nu ook tegen je zusje hebt verteld. En succes met de architect! Ik weet uit ervaring dat als je zelf wilt gaan bouwen je heeee veeeeel geduld moet hebben voordat je de eerste steen kan gaan leggen! Mijn zusje gaat maandag pas daadwerkelijk beginnen met de bouw (de uitgraving gaan ze dan doen) en zij zijn al bijna  2 jaar bezig om alleen al alle vergunningen rond te krijgen. Het werdt ech Murphy's Law bij hun. Zij gaan bouwen tegen een beschermd dorpsgezicht aan en hebben een oude boerderij die daar stond plat gegooid en gaan daar nu bouwen, ook in de boerderijstijl. heel mooi, maar voordat je dan eens aan alle eisen hebt voldaan.....

Misspiggy: He en jij hebt ook een heerlijk weekend voor de boeg! Geniet ervan meid. Ik vindt dat ook ooit zo heerlijk als ik een fijn weekend heb waarin we allemaal leuke dingen gaan doen, dan ben ik echt helemaal ontspannen en uitgerust! Veel plezier!

Liefs Ellen.

Dag dames,

Ik ben vanochtend voor zoonlief nieuwe kleren gaan kopen, hij groeit zo snel op het moment dat alles te kort werd. Verder van die luierbroekjes gekocht, want een gewone luier krijg ik bijna niet aan, ik lig altijd met hem te worstelen hij blijft niet stil liggen.

Ik weet dat ik veel geduld moet hebben met onze bouwplannen, en dat het veel geregel word. We hebben ondertussen al verschilende adviseurs geraadpleegd wat de mogelijkheden zijn. En toen we dachten dat het nooit meer doorging, kwam er een architect die vertelde dat hij het allemaal wel geregeld kon krijgen. Als hij het kan is het mij goed, alleen persoonlijk vind ik hem super irritant dus dat gaat nog wat worden. We gaan ook een boerderij bouwen met een franse kap, zodat we boven ook nog veel ruimte hebben.  We hebben natuurlijk ontzettend veel geluk dat we de bouwgrond van schoonvader krijgen anders kunnen wij dit ook niet, mijn man heeft dan wel een goede baan, maar ik heb ook maar een hobbyloontje.

Groetjes Nicole

Hey meiden,

Nicole, superleuk dat jullie gaan bouwen, lekker naar jullie eigen wens en inderdaad heel fijn dat je bij de grond geholpen wordt, van die prijzen tegenwoordig wordt je niet vrolijk.

iemand had een echo vandaag geloof ik, ik hoop dat het een mooie was/is!

ik moet het verder flink bezuren twee drukke dagen en ja dat hebben wij weer wij naar het ziekenhuis vertrokken om 8 uur gaat de koppeling midden in maastricht stuk en toen moesten we nog naar de afspraak, gelukkig met dank aan wat groene stoplichten konden we doorrollen tot een parkeerstrook, pff en toen een uur wachten op de anwb maar toen moest ik maar alleen naar de afspraak dus, ik daar gevraagd of het misschien verzet kon worden maar ja ik kwam daar 5 voor 10 aan en om 10 uur was de afspraak dus dat ging niet meer, gelukkig kwam daar de mevrouw van 1030 aan was te vroeg, of ze wilde ruilen, dat was goed, ik om 1015 christian gebeld of hij het nog haalde nee de sleepwagen kwam dat duurde nog een uur, baal baal, nou ik heb gelukkig geen hersenbeschadigingen, verder krijg ik wat afspraken met de neuropsycholoog om tips en trucs te krijgen hoe ik met mijn geheugen op het moment om moet gaan en als mijn whiplashklachten verdwijnen moeten mijn geheugenklachten ook weggaan, gelukkig. En nu dus weer die fijne kostenpost van een kapotte koppeling, alsof christian nog niet genoeg te maken had dit weekend, verwarming is ook stukgegaan van de week, ach ja houd hem van de straat. Vanavond uit eten bij zijn ouders maar ik ben kei kapot, hoop dat het vlug gaat, of dat christian me na het eten naar huis brengt, verder heb ik wat meer afscheiding vandaag maar ook zo'n gevoel alsof ik ongesteld ga worden in mijn buik behalve dat ik helemaal nog geen zin in chocolade heb nou ja ik wacht het wel af, pff nog twee dagen
zo ik ga weer rusten, sorry voor het ego mailtje maar ik ben echt kapot, niet meer twee drukken dagen plannen dus.

Hey allemaal,

Gisteren had ik de echo, was er alleen niet aan toe gekomen om direct te gaan forummen
Maar het is allemaal goed, het bewoog al mooi wat, hartje klopte....vond het geweldig, moest wel ff een traantje wegpinken
Alleen wees de echo uit dat ik geen 10 maar 9 weken zwanger ben....ik dus vragen hoe dat kan, heeft te maken met een diapauze, dan blijft het eitje iets langer in de eileider zitten, voor dat ie verder gaat, was bij mij dan waarschijnlijk een week langer blijven zitten, schijnt zelfs wel eens 3 weken langer te blijven zitten. Nja was eigenlijk heel gewoon kwam veel voor zei ze. Maar (voordeel voor ons) omdat ik dus korter ben dan je zou denken krijg ik maandag over een week alweer een echo  (vind ik niet erg hoor) Dat is dan om te zien of ik echt een week korter ben.
Maar vond het belangrijkste dat het allemaal goed is en het hartje klopt.
We hebben maar direct een babykamer gekocht en een kinderwagen besteld. babykamer is een showroommodel (was flink afgeprijst....altijd leuk), een nadeeltje we moeten hem deze week al ophalen. nouja de winkel zit schuin achter ons huis, dus kunnen het lopend af...ideaal, verloskundige praktijk zit er bijna naast, ook ideaal.

Pff zit hier op de bank....giga harde geluiden op de achtergrond. Is hier namelijk rally, rijden bij ons achter door het bos. Manlief is heen kijken. Heb daar nu dus echt geen zin in om in die kou daar te staan...brrr.

@Ellenan, doe mijn best deze week wat vaker te forummen goed  (tja zoveel als Summeke ga ik niet redden hoor: P )

nog ff mijn bannertje:

(hou het nog even op 16 april, even de volgende echo afwachten)

Liefs Manon (ja nu mogen jullie mijn naam weten :p )

zo wat een rust vandaag hier, iedereen van het goede weer aan het genieten natuurlijk!

gister diarree gekregen, nu maar even hopen dat die buikgriep gauw weggaat het heeft me wel even uit een etentje gered waar ik geen zin in had maar eu zo leuk is het nou ook weer niet, ik denk trouwens dat de rd's in aantocht zijn, baal baal, maar ze zijn er nog niet gelukkig. verder hier rustig, christian is de auto gaan maken bij zijn vader, ik heb de keuken gepoetst en de was gedaan, genoeg voor vandaag o ja en het bed verschoond dus helemaal genoeg vandaag

mariska0808 weet je al iets? Bloesem een idee?

Terug
Bovenaan