APRILSTOPPERS 3!!!! De laatste loodjes.....

Zo, weer even ons topic omhoog halen! We stonden bijna onderaan op de tweede pagina en dat kan toch echt niet.
Ik ben een beetje afgewerkt, dus ga niet uitgebreid reageren.

@ellenan: balen van je RD's, maar wel fijn dat je nu een normale cyclus hebt! En natuurlijk blijft het vervelend als het om je heen het zwangeren regent. Ook al wil je heel blij zijn, je gevoel zegt toch iets anders. Heb je al een afspraak gemaakt voor een HSG?

@marinax: wat vervelend voor je vriendin! Wat zul je enorm geschrokken zijn! Heel veel sterkte voor jou!

Zoals ik hierboven al zei: een korte reactie. Ik ga mijn troep opruimen en duik dan lekker mijn bedje in. Vannacht had ik een klein monstertje dat niet wilde gaan slapen!! (GGRR)

Dag dames,

Hier gaat alles goed, beetje last van gevoelige borsten maar verder helemaal niks. Echt heel anders dan bij onze Rick, zou het dan toch een meisje worden? Bart is onze Rick aan het leren dat hij lief moet zijn voor mama's buik (baby). Gisteren bukte Bart ineens voor de bank en ging luisteren aan mijn buik, toen zij hij tegen Rick moet je luisteren er zit een baby in mama's buik. En toen gaven ze ook allemaal kusjes op mijn buik zo lief, en als nu Bart zegt geef de baby een kusje, komt onze Rick naar me toe gesprint, trui omhoog en kus op mijn buik en dan luistert hij ook meteen maar even. Echt super schattig, maar hij is nog veelste jong om het te begrijpen als Bart een bal onder zijn trui stopt en zegt dat er een baby is rent hij ook naar Bart en geeft kusjes op zijn buik. Ach het blijft leuk!

Voor jullie dames, hoop ik dat de glitters die ik gul gestrooid heb toch minimaal wel 1 hopelijk 3 zwangeren deze maand nog moet opleveren. Voor EllenAn, en Summeke strooi ik even wat extra zodat zij de volgende maand  ons  gaan vergezellen  op het zwangerenbankje, dus dames bij deze:
********************** ************************** ******x10.000.000

Groetjes Nicole

Hey meiden,

Nicole, wat lief van jullie Rick, en grappig, kan het me helemaal voorstellen!

Misspiggy, lastig van die ik ga niet slapen monstertjes, hm zou niet weten wat je ermee moet, heb er geen ervaring mee, lastig, hopelijk sliep ie gister wel!

ik denk dat het niet gelukt is, ik bedoel ik voel al die dingen die ik hiervoor beschreef nog wel maar mijn temperatuur zat vanmorgen op 36,3 dat lijkt me dus niet zwanger, zal wel een lekker slepend griepje hebben, baal baal, nou ja we zien het vanzelf zondag

Mariska0808 wanneer ga je testen?? of zijn de rd's in aantocht?? Ik hoop van niet!

zo ga nu weer mijn bedje in, wat voel ik me slecht.

Hee dames,

Hier nog eentje die zich hondsberoerd voelt. kom net mijn bed uitgestrompeld maar ga er zo weer snel terug in! Bij mij geen griepje onder de leden, maar de RD's die weer eens flink tekeer gaan. grrrr, vindt dat elke maand weer zo'n martelgang en elke keer schreeuw ik het uit dat ik dit niet lang meer vol houdt, maar einde van de week ben je het alweer vergeten. Maar vandaag dus een dagje ziekgemeld, voor de zoveelste keer. baal er wel van, maar gelukkig hebben ze er alle begrip voor op het werk, maar toch!
Gisteren nog even naar het ziekenhuis gebeld, volgende week woensdag om hafl 1 heb ik de HSG. Kreeg ik toen ook meteen te horen dat je wel enkele dagen rust moet houden daarna. Ze gaan aan je baarmoeder trekken en duwen en dan rekken ze de spieren op en zo en dat moet weer "genezen" daarna dmv rust. Als je dat niet hebt, heb je kans dat je een verzakking van je baarmoeder oploopt. Nou fijn, dat hadden ze wel even eerder mogen zeggen. Kan ik me volgende week dus weer ziekmelden, maar dat had ik gisteren al meteen doorgegeven op het werk en was al helemaal geen probleem. Ach, laat ik me maar lekker verzorgen door manlief!

Marina: bedankt voor je lieve woorden. ja, volgens mij dacht ik zelf ook stiekem dat het raak was, maar helaas. mijn lichaam heeft me weeeeer voor de gek gehouden. ik heb me stellig voorgenomen om vanaf nu niet meer zo op mijn lichaam gefocused te zijn in de week voor mijn nod. ben mezelf dan  helemaal gek aan het maken. dus hopelijk gaat het lukken er vanaf nu wat nuchterder mee om te gaan en naar toe te leven. we zullen zien. Wat erg meid, van je vriendin, heel veel sterkte ermee!

Misspiggy: hopelijk heb je vannacht wat beter geslapen meid! En idd het is altijd even moeilijk om geconfronteerd te worden met andermans geluk als je dat zelf ook heel graag wilt en als je dan ook nog in de mm zit zoals ik, dan wordt ik daar echt even verdrietig van. maar dat wil ik helemaal niet, ik wil dan gewoon blij zijn voor ze! Ik heb dan echt het idee dat ik lach als een boer met kiespijn en dat iedereen dat aan mij ziet zal ik maar zeggen. hahahaha.

Nicole: oooh, wat lief van Bart en Rick. wat geweldig, zo schattig. geniet er van he meid! En bedankt voor de extra (prive) gliters! Ik pak ze snel in want Summeke is op vakantie en kan ze dus niet inpakken. ik zal wat  doosjes voor haar bewaren, zij heeft ze immers eerder nodig dan ik.

Lief Ellen.

Marina:
Lieve meid, probeer je niet zo gek te maken! Ik weet dat je nu denkt: moet zij nodig zeggen, daar heb je helemaal gelijk in. maar dat je temp nu even wat lager is wil helemaal niets zeggen. Je temp zakt pas op de dag dat je ongi wordt (tenminste, dat was bij mij altijd zo). Het is nu dinsdag en je nod heb je pas zondag. grote kans dat je temp morgen weer hoger is. en anders wil het nog niets zeggen.   je hebt het nu niet meer in de hand, je kunt er nu niets meer aan doen. misschien ben je wel zwanger, dat weet je niet. maar van dat getob en getwijfel en zo wordt je helemaal gek meid! Probeer er wat nuchterder in te zitten, dan maak je het voor jezelf misschien wat makkelijker.
Ik weet dat dat niet mee zal vallen en daarom krijg je deze van mij:

Even mijn HSG op het lijstje ingevuld.

NOD

Mariska0808                        5e ronde            1e kindje                 NOD 16 sept
Bloesem                                   5e ronde           1e kindje                 NOD  25 sept
Marina                                          4e ronde           1e kindje                  NOD 21 sept, testen 27 sept
MM NOD:
Summeke                                 6e ronde           1e kindje                NOD  10 okt         2e ronde clomid
--> tot 15 sept clomid slikken .... op vakantie en dan afwachten tot nod
Ellenan                                           6e ronde          1e kindje               NOD  15 okt
-->  24 sept, 12.30 uur HSG

Wachtbankje

(de schijnzwangeren onder ons)    

ZWANGER!!!!!!!!
Mijnschatje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 15 februari
Tijgetje 2e ronde 1e kindje UITGETELD OP 20 februari
Amber 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 21 februari, 1e echo 15-7, 2e echo 5-8
Misspiggy78 2e ronde 2e kindje   UITGETELD OP 2 maart, 1e echo 20-8
Noompje 2e ronde 2e kindje UITGETELD OP 11 maart
Mariska1980 3e ronde 2e kindje UITGETELD OP  23 maart 1e echo 7-8, 2e echo 28-8
Meisjeb 4e ronde 2e kindje UITGETELD OP 10 april
Juli2003   3e ronde  2e kindje  UITGETELD OP 10 april
Ikke44 3e ronde 1e kindje UITGETELD OP 16 april, 1e echo 18-9
Wensjertr 6e ronde 1e kindje UITGETELD OP ??
Lentekriebel    5de ronde 1e kindje  UITGETELD OP 03 mei, 1e echo 11-9, 2de echo 02-10
B_m   4e ronde  e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1ste echo 20-10
Nicoleg    4e ronde  2e kindje    UITGETELD OP 13 mei 2009, 1e echo 17-9

Nicole:
Ooooh meid, vergeet ik het helemaal te zeggen. heeeeeel veeeel plezier, succes en alles wat je te wensen valt voor morgen bij de echo!!! En natuurlijk daarna het vertellen aan je familie. Wij willen wel een heeeel uitgebreid verslag he, zowel van de echo als van het bekend maken!  
En lekker aan het genieten van je weekje vrij?

liefs.

Jeetje, dat zijn wel erg veel berichtjes van mij achter elkaar. lijkt we een one-man-show. sorry! ik ga nu echt weer even mijn bedje in. De pijnstillers beginnen te werken, als ik dan nu even ga slapen dan kan ik hopelijk straks weer gewoon lopen........

Terug
Bovenaan