Arg MANNUH bléh

Hebben jullie dat nou ook wel eens dat die mannen er helemaal niks van begrijpen.
Waarom ben je moe dan. Nou schat omdat ik zwanger ben verbruikt mijn lichaam wat meer energie. "man"nou ik zie nog niks dus dat zal wel meevallen. Of die van"je ben niet ziek hoor" Nee maar wel kotsmisselijk(wat ik er graag voor over heb). Maar dat zeuren van hoe kan dat dan. Zeg je heb nog niks gedaan.
Daar wordt je nog moeier van. En als je iets niet kan hebben ben je gelijk een aansteller. Nee maar als hun iets tegen zit moet heel de wereld het horen. Maar wij als zwangeren mogen niet mekkeren want we zijn niet ziek,

Nee het zuur hebben, moe zijn, pijn in je tieten(sorry), misselijk, vocht in handen en voeten   dat is allemaal gewoon.

sorry dit moest er even uit.

Groeten van wendy
 
Hahaha. Heel herkenbaar!!!!
Ik heb mijn husband ook regelmatig bij de 1ste , en nu af en toe nog. moeten uitleggen hoe dat zit qua hormonen enz. Gelukkig werkt hij nu bij de 2de wel ietsje beter mee, maar wel nog steeds raar opkijken als ik hem vraag om de wasmand voor me te tillen. Maar nu ik al een paar weken veel harde buiken heb, wordt hij al ietsie behulpzamer. Ik roep ook regelmatig van: Hallo, ik zeul jouw kind mee, dus jij mag ook wel wat doen hoor.
Het toppertje is domme opmerkingen en onbegrip is de opmerking die de man van een vriendin maakte. Hij snapte niet waarom ze het zo zwaar vond en ze haar buik zo in de weg vond zitten (en ze had een enorme toeter) ze was toch niet in een dag zo dik geworden, dus had ze er toch makkelijk aan kunnen wennen!!
Het is eigenlijk nog een wonder dat hij nog in staat is om zich ooit nog eens voor te planten.
 
Hoi Wendy,

Ik weet precies wat je bedoelt hoor! Ze begrijpen er echt geen zak van (er zijn natuurlijk uitzonderingen).
Ik ben nu zwanger van de tweede en bij mijn eerste kon ik me er nog heel druk om maken maar nu bij mij tweede heb ik zoiets van SCHIJT!

Sterkte en probeer je er niet te druk over te maken, het helpt namelijk geen bal.

Groetjes,
Leonie
 
Hoi!
Zo te horen heb ik het echt getroffen!Mijn vriend is super lief voor me,hij haalt ,zonder dat ik er om vraag, kopjes thee voor me en verschoond nu zelfs de kattenbak{eerder wilde hij hem niet eens verplaatsen,vies!!!] We hebben net een ander huis gekocht en er moet dus nog veel geklust worden maar mag helemaal niks doen!
Hij heeft dus enorm veel begrip voor me,alleen met de hormoontjes heeft ie het nogal moeilijk....
 
Hallo allemaal,

Zo te  lezen heb ik het  wel erg getroffen met mijn man. Als hij aan mij merkt dat het even niet lekker gaat dan komt hij al meteen vragen of hij iets voor me kan doen of ik misschien iets wil drinken, enz. Ook gaat hij altijd mee boodschappen doen en laat me het liefst nog geen fles frisdrank dragen. Soms ook wel eens lastig maar meestal reuze lief. Nu maar hopen dat het met mij zelf weer wat beter gaat binnenkort want dan kan ik ook hem weer eens lekker vertroetelen.

Groetjes Babette
22 weken
 
Nou, ook ik heb het erg getroffen zo te horen! De eerste maanden zo misselijk dat manlief iedere dag voor mij opstond om iets te eten of te drinken te halen. Al was het midden in de nacht hij deed (en doet) het!

Hij verschoont vanaf het begin zonder mokken de kattenbak en ook de badkamer schoonmaken doet hij iedere week vanaf het begin. Zware boodschappen doet hij, ik mag geen fles frisdrank halen. En op zaterdag doen we het lekker samen.
Als ik moe ben doet hij alles. Al is hij net uit het werk en ik heb die dag geen fluit gedaan. Hij gaat dan zonder ook maar even te protesteren het eten klaarmaken. Hij begrijpt het als ik moe ben en geen energie heb om ook maar iets te doen.
Ik ben echt blij dat hij zo begripvol is, ik heb het echt getroffen!
 
Wauw ik wil ook zo een behulpzame man/vriend.

Ik melde vorige week dat ik echt niet meer de wekelijkse boodschappen kan doen omdat de krat te zwaar is enzo. Commentaar: dan loop je toch een paar keer.
Heb ik een dag of dagen geen puf om wat te doen, moet ik mezelf een schop verkopen en aan het werk zetten anders wordt het nooit wat.
Ben ik een dag vrij geweest en heb echt geen zin om te koken, nou met pijn en moeite doet hij het dan.
Stampt een van onze nijnen de buurt bij elkaar in de nachtelijke uren moet ik er echt zelf uit want het zijn mijn nijnen. Wat weer een gebroken nacht is (exclusief plassen), wat resulteerd in een moeie dag mag ik niet zeuren.

Het klinkt allemaal wel cru enzo, maar iets meer hulp zou wel leuk zijn zonder dat hij mij een minderwaardigheidscomplex aanpraat omdat ik het allemaal niet echt trek.

ben nu 14 weken zwanger en vandaag voor het eerst achterstevoren gegeten. Bah
Wat krijg je als commentaar dan doe je het maar wat rustiger aan. Tja wie maakt er dan schoon. Wat gelijk een vraag van mij oplevert mag ik nog wel met antikal aan de slag enzo om te soppen??

Groetjes en sterkte met alles,
Catelijne
 
Ja heel herkenbaar ja.
Ik zit pas in de prille fase. Misselijk, vreselijk moe en pijnlijke borsten. Oh en best snel geirriteert. Maar he, hoort erbij.
Nee die van mij hoor ik vaak zuchten en "gaat dat 9 maanden zo door".

Tja dames, we zijn niet voor niks het sterke geslacht hahahahaha
 
Terug
Bovenaan