ARGHH Striae!

met de vorige zwangerschap 1 dikke diepe streep erbij gekregen en nu precies aan de andere kant begint er weer 1 pffff ach ja smeren smeren en nog is smeren, tegenhouden doe je het toch niet en helaas verdwijnen ze ook niet.

Bedankt voor alle reacties. Het is dus gewoon dikke pech zullen we maar zeggen. Ik blijf toch maar smeren omdat ik dan in ieder geval het idee heb dat ik er alles aan gedaan heb!

het rekken van de buik gaat nu ook ineens zo snel......

helaas ie smeren het enige, nou ja smeren het gaat om de massage.... mijn VK zei toendertijd het zijn de tekeningen vanuit de buik van je baby.... als je het zo ziet is het al weer wat anders....

WERELD NIEUWS!!!:

Wat dachten jullie dat ik gister hoorde??
Smeren helpt niet!!! Alleen voor een droge huid!
Het scheuren van je huid (dus straie) gebeurd onder je huid, dus je kunt smeren wat je wilt maar het word er niet minder van!

Ik dacht dit moet gelijk even hier op de topic!

Dat is inderdaad wel wereldnieuws. Al die cremetjes etc werken dus gewoon niet! Nou lekker dan. Blijf wel braaf smeren, omdat het ook een beetje een massage is, heerlijk :)

Smeren helpt inderdaad niet om ze te voorkomen, maar het is wel goed voor je huid. Zo vermindert het bijv. de jeuk (aangezien krabben bij vorming van striae wordt afgeraden) en oppervlakkig voel je bij striae een soort van groeven en dat wordt (in ieder geval wel bij mij) een stuk minder als ik smeer. Dus nee, je voorkomt het niet. Maar ja, helpen doet het zeker wel. Ik gebruik gewoon de mama cremes van Zwitsal, heerlijk.

Mentholpoeder! Heb er al meer over gelezen dat zwangere vrouwen dat gebruiken.
En zorgen dat je huid niet uitdroogt door douchen etc. Verder geen idee...

Terug
Bovenaan