ARGHH Striae!

Hoor ook dat die cremes weinig uitmaken met straie, alleen effectief tegen jeuk en droogte.. Heb nog steeds een best kleine buik met 28 wkn, dus heb ik er nix van gemerkt.. Heb vanzelf een vette buik, dus droogte etc heb ik ook geen last van.

Haha het is wel een topic zeg dat ik geopend heb! Ben dus niet de enige die zich druk maakt en braaf smeer terwijl dat weinig zin heeft! Het is in ieder geval wel een goede massage en ik denk ook wel dat je huid er lekker soepel van wordt waardoor het verder groeien misschien beter verloopt?!
Mentholpoeder helpt tegen jeuk onder de borsten ja.

Hallo hier een berichtje van een 'ervaren' moeder... helaas smeren helpt niet het is de laag onder de huid die de rek niet aankan... ik heb helaas ook een prachtige (ahum) buik. In het begin was alles erg vurig maar dat wordt veel beter na een paar jaar zag ik het niet meer zo... Het is en blijft niet mooi, helaas. Nu zeg ik gewoon tegen mn kinderen dat zij die mooie tekening aan de binnenkant van mn buik hebben gemaakt toen ze nog erin waren. Vinden zij gelukkig een leuke verklaring. Succes ermee!!!

Hoi!

Hier ook mega veel last gehad hoor! Het zag er niet uit na de bevallingen (heb al 2 kids) nu zwanger van de derde. Wat bij mij heel goed heeft geholpen is de zonnebank (na de bevalling)... voor het trouwen ging ik heel veel zonnen en de striemen striea is veel minder zichtbaar (net zo'n kleur als de rest van de huid) en nu zit ik er niet meer zo mee. Tja het hoort erbij.

Liefs

Terug
Bovenaan