aso anoniemen en een zekere toscana!

hallo dames

het is niet mijn bedoeling om iemand voor d'r kop te stoten, dit is alleen een berichtje voor de anoniemen onder ons die geen normale reacties kunnen geven....
niet alleen op het zwanger zijn forum, maar ook op het zwanger worden forum en alle andere forums die hier zijn....

ik weet wel dat dit misschien weer "voer" voor ze is, maar inderdaad...het lucht op!

xx kimpansee
 
helemaal met kimpansee eens er mag wel eens wat over gezegd worden.ik kreeg ook een paar domme reacties terug op een vraag wat nergens op sloeg reageer niet als je geen normaal antwoord kan geven.
 
het is inderdaad megazielig hoe er hier soms gereageerd wordt in vergelijking met de oprechte reacties en fijne sfeer op de maandensites!!! Ik dacht ook even dat ik op een forum voor kleuters zat. Als die vrouwen (of zijn het apinnen??) die zo belachelijk doen effectief zwanger zijn... Unbelievable!!! Een grote schoonmaak om deze rotte appels te verwijderen van deze site zou fijn zijn, zodat we allemaal in vertrouwen ons hart mogen luchten. tenslot is zwangerschap toch iets mooi en intiem??? Voor alle zieligen: go and find a good therapist!!!
 
iedereen mag hier schijven wat die wil daar is het forum voor en soms zijn het leuke berichten en soms niet iedereen mag zijn hart luchten ik ben nu 39 weken zwanger ik hijk het forum nu elke dag van begin af aan
ik vind het wel mee vallen dat er rare mensen zijn ik schrik juist van die opmerking van die kimpansee


ik vind het wel grappig dat iedereen die zijn menig hiet over schrijft allemaal anoniem zijn nou veel plezier verder en heel veel sucses met zwanger zijn groetjes ineke
 
Er zijn inderdaad verschillende mensen actief hier op het forum die geen resprect tonen voor anderen. De reacties die ik soms lees zijn soms gewoon grof. Als je niet normaal kunt reageren, reageer dan niet. Het is immers geen verplichting. En inderdaad Simone, er zijn geen stomme of domme vragen.
Groetjes
Moniek
 
Misschien vinden de mensen die niet 'normaal' reageren het wel leuk om niet 'normaal' te doen, hebben jullie daar weleens aan gedacht? Juist omdat er altijd zo fel gereageerd wordt is dat heel leuk om te doen.

Het zijn ook niet allemaal vrouwen die dat doen en zwanger zijn ze ook vaak niet. Het zijn ook mannen en pubers. Als je even niks te doen hebt ga je hier kijken en reageer je anoniem op gestelde vragen of je gooit er een leuk nieuw topicje in, er volgt altijd wel een reactie, altijd prijs dus.

Zolang de schrijfsters hier zich op de kast laten jagen en zich laten kennen door weer te reageren en mensen tot de orde te roepen door er hele nieuwe postings aan te wijden zullen er mensen zijn die het leuk vinden om de boel hier op te stoken.
Nog leuker is het om te zien hoe anderen vervolgens beginnen te roepen dat je vooral niet moet reageren en de vervelende anoniemen moet negeren, wat vrouwen dus niet kunnen want dat blijkt wel.
Dat hele Loentje verhaal is er een goed voorbeeld van. Bijzonder vermakelijk voor o.a. mij een een paar vrienden om te zien hoe er dagenlang doorgeëmmerd werd na reacties op die Loentje.

Regelmatig wordt de vraag gesteld of de anoniemen wel zwanger zijn en zo ja dat het dan geen goede moeders zouden zijn. Ik bekijk het ook van de andere kant en denk, je zal zo'n moeder als ch(k)impansee hierboven krijgen! Iemand die zich niet eens in goed Nederlands kan uitdrukken en nauwelijks één zin kan typen zonder fouten te maken. Nee, kinderen van dat soort vrouwen zullen de bloem van de natie worden.
Ga dus vooral door met jullie druk maken om niks, anderen hebben daar weer erg veel lol van.
 
En zo blijkt maar weer dat er honderden, zo niet duizenden, anoniemen zijn die of reageren, of zich AFreageren op de stukjes die hier te lezen zijn. En...dames, dream on, maar er zijn ook honderden, zo niet duizenden, mannen die hier lezen en schrijven en...er enorm van kunnen genieten als de boel op tilt slaat! Sowieso als er honderden, zo niet duizenden vrouwen zijn die denken dat iedere anoniem iedere keer die ene, dezelfde vrouw is die gebukt gaat onder haar hormoon-huishouding.
Ik lach, samen met bovenstaande mannelijke anoniem hartelijk mee!
 
hoi
ik weet ff niet waar het hier over gaat hoor...volgens mij heb ik wat gemist. maar ik reageer ook wel eens anoniem hoor, dat zeg ik eerlijk. en ik denk vele meer hier!
en ik vind vaak niks mis met de anonieme reacties; je mag best wel eens een felle reactie geven op een vraag vindt ik!we zijn wel zwanger maar we kennen toch hoop ik nog wel ergens tegen he?! we zijn toch geen watjes die nie tegen kritiek kunnen?

groetjes van sandy
 
Terug
Bovenaan