aso anoniemen en een zekere toscana!

inderdaad je hebt volkomen gelijk ik had ook een vraag gesteld over dat mijn buik nu al zo snl groeit nou je wil niet weten wat voor een reacties ik dar op kreeg!!
laat die anoniemen lekker weggaan zielige figuren!!
enne goed gezegd meid!
 
Ehh....sandra2, dat is het nou juist, ze gaan niet weg, ze vinden het juist zo leuk als jij je lekker druk maakt...snap je?
Zolang de dames hier niet volwassen reageren zullen er altijd mensen blijven die het fijn vinden om olie op het vuur te gooien. Je kunt er dus zelf veel aan doen. Bij de maandclubs komt dit gedrag niet (of nauwelijks)voor, dat is toch een teken aan de wand vind je niet?
 
hallo een van de mannelijke anoniemen,

fijn dat er een x iemand eerlijk ergens voor uitkomt, kmoet eerlijk zeggen dat ik er niet echt aan gedacht had dat het ook de mannen waren die zo'n vervelende berichten er tussen gooien....

verder vind ik het weer wat minder van je dat je zo'n flauwe opmerking maakt over me, je kent me toch niet?
als jullie dat soort "lullige" opmerkingen maken/schrijven denken jullie er dan ook wel eens bij na dat voor degene aan wie het gericht is dit erg pijnlijk kan zijn, of boeit je dat nix!
En als je mij als moeder krijgt......dan denk ik dat je niet de slechtste getroffen hebt......tis alleen jammer dat jullie er niet bij nadenken op wat voor een site we hier zijn.....nog niet iedereen is zwanger of kan zwanger raken!! ik hoor ook bij deze laatste groep maar dat zal jullie worst wezen!

toch bedankt voor de reactie
gr kimpansee
 
Kimpansee,

Voor wat het waard is...Je hebt gelijk over dat moeder zijn van jou. Dat was grof en onder de gordel. Je wordt vast een hele goede moeder. Ik ben de eerste die toegeeft dat dat nergens op sloeg, mijn excuses.

Verder heeft de anoniem van 10.26 op 19 juni natuurlijk gelijk, dit forum wordt druk bezocht en honderden lezen er per dag. De mensen die het leuk vinden om de boel op te stoken zijn vanzelfsprekend alleen maar passanten die gewoon kijken of ze een reactie op kunnen wekken.

Ik hoop oprecht dat je zwangerschap voorspoedig zal verlopen.
 
Boeiend hoor, zeer interessant werk voor psychologen!! Sorry gestoorde schatjes, stoken is zielig want het wijst op mensen die een heel leeg en saai leven moeten hebben als ze niet beter weten dan zwangeren te jennen. Er zijn nochtans sites met vrouwen die nat worden als je ze uit hun tent lokt, is toch veel leuker? We zijn geen watjes, ik kan tegen de smerigste praat maar de vraag is: HEB ik er iets aan of is het juist megastorend als een strontvlieg die rond je oren zoemt terwijl je je concentreert op iets heel plezant of interessant. Doe dus rustig door, mannen en vrouwen, zwangersitemaniakjes. Jullie mogen zelfs geilen op onze dikke buiken en borsten. Je m'en fou.
 
mmmm, anoniem van 11:01; Ik vraag me af wie hier nou gestoord is. Voor de goede orde, geen woorden die ik doorgaans gebruik, ik leen 'm effe van je, met permissie! Enne..over werk voor psychologen gesproken: 'iets'IS niet zo...jij 'vindt' iets zo, da's pas werk voor psychologen!
En geilen op dikke buiken en borsten...ach, droom maar lekker verder!
 
Zullen we dit vervelende topic sluiten?
Dames, houd de eer aan jullie zelf en toon dat jullie de meest volwassene zijn. Je ziet wat je ervan krijgt als je erover in discussie gaat. Leidt tot niets en je zorgt er alleen maar voor dat ze plezier hebben waardoor je het ze nog aantrekkelijker maakt om zo te reageren.
 
Terug
Bovenaan