Augustus 2020 ❤️?

Hoi allemaal, ik mag mij ook aansluiten bij de augustus maand ?. Volgens internet ben ik 4 augustus uitgerekend. Ik vind het super spannend want het is mijn 1e kindje. Maandag een gesprekje bij de huisarts en dan een afspraak gaan maken voor een eerste echo. Ik hoop dat ik ook iets eerder terecht kan want ik verlies al een week oud bruin bloed en het stopt niet. Dat maakt mij erg bang. De testen lopen wel op en vanmorgen een digitale test gedaan die het ook bevestigd. Fingers crossed dus dat alles maar goed mag gaan en dit gewoon bij mijn lijf hoort. ??

O Burgerse en Suzen wat heerlijk, toch ook eindelijk een positieve test vast te kunnen houden!! Voel ook helemaal niks hoor dus die test is het enige wat zegt dat ik zwanger ben ? en zijn al knaltesten dus moet er maar in geloven, ben eigenlijk ook helemaal niet bang enzo maar wel zin in die eerste echo die nog lang duurt ?

Hee Suzen
Dit heb ik ook bij mn eerste kindje gehad. Tot aan week 15 heb ik elke week (flink) bloedverlies gehad. Bruin bloed is oud bloed. Het is binnen nu zo gevoelig dat er zo maar een adertje kan springen en een beetje bloed. Mn zoontje is nu bijna 16 maanden dus dat is helemaal goed gekomen ?

Hoi sann9304, wat ontzettend fijn om te lezen. Nu ik weekend heb en vrij ben begin ik helemaal te piekeren. Zou het toch een beginnende miskraam zijn.., ik wil er niet aan denken. Is de test wel donker genoeg.. De digitale test geeft 1-2 weken aan, maar zou dat niet 2-3 moeten zijn.. Echt elke gedachte is wel langs geweest. Kan ook weinig vinden over zolang aanhoudend bloedverlies. Lees wel dat bruin oud is en nog van je vorige menstruatie kan zijn of nog van de innesteling. Maar dan denk ik meteen weer zo lang en het neemt niet af, en dat er dan nog zo veel zat.. Om gek te worden. We wilden het dit weekend aan onze ouders vertellen maar op dit moment overheerst angst bij mij boven blijheid dus hebben we dat uitgesteld tot ik me ook goed voel erbij en mij daadwerkelijk blij kan en durf te voelen. Want het is iets waar ik ontzettend naar uit heb gekeken, maar nu het kan voel ik vrij weinig emotie. Spannende tijden in ieder geval. Maar, het betekend wel dat ons lijf het verder doet dat we al zo ver zijn. 

Hoi Suzen, 
Ik snap je onzekerheid! Je zou de huisarts kunnen vragen om hcg te laten prikken. Dan weet je hoeveel hcg er in je bloed zit en of dit hoog genoeg is voor een goede zwangerschap. Misschien geeft dit je wat rust? 
Succes! Liefs

Merken jullie al iets aan je lijf ondertussen? Ik heb alleen hele gevoelige opgezwollen borsten en een opgeblazen gevoel. 

Wat ontzettend vervelend Suzen! Sterkte!

Ik heb volop kwaaltjes. Bij m'n eerste zwangerschap (dit is ons tweede kindje) begon het pas rond 7 weken. Nu al misselijk, pijnlijke borsten, verschrikkelijk moe, zweetaanvallen, duizelig, krampjes in m'n baarmoeder, etc. Even gas terugnemen dus ?

Morning!
ik sluit me ook graag aan bij deze groep! Ik heb na drie jaar, en meerdere vruchtbaarheidsbehandelingen, eindelijk positief getest afgelopen vrijdag van onze eerste ivf poging. Vind het nog zo onwerkelijk! Uitgerekende datum nu is 4 augustus. 

succes allemaal met de spannende aankomende weken tot die eerste echo, ik heb er al slapeloze nachten van gehad ?
liefs Mies

Terug
Bovenaan