Augustus 2020 ❤️?

Maandag komt hier ook moeders voor moeders langs. Wil graag helpen en is een kleine moeite tenslotte!
Een besloten fb groep weet ik niet... zou leuk zijn maar heb er nog niets over gelezen.

Ja ik ben afgelopen maandag begonnen ☺️ Eerste kindje dus eerste keer maar wist meteen dat ik dat wilde doen, kleine moeite, plas toch de hele dag door ? 

Helaas slecht nieuws en een miskraam gehad ? gelukkig had ik mijn moeder dit weekend op visite, dus had ik wel steun en afleiding ?

Goedemorgen, 
Ik lees al een week een beetje mee maar toch besloten om ook aan te melden. 

Mellie heel veel sterkte gewenst! 

Sinds vorige week zaterdag positief getest. Kon het niet geloven na bijna 3 jaar proberen. Eerste zwangerschap voor mij en heel onzeker. Loop nu half jaar bij gynaecoloog. Heel veel last van buikkrampen gehad en rugpijn en vermoeidheid afgelopen weken. Ik zou nu rond 6 weken zijn. ❤️

Sinds gisteravond voel ik me anders mijn baarmoeder voelt niet meer zo gevoelig en heb een naar gevoel. Mijn vriend heeft het ook. 
31 december hebben we eerste echo kan niet wachten tot bevestiging te krijgen of er wel of geen kloppend hartje is. ☺️

iemand eerder gehad dat klachten verdwijnen? 

Terug
Bovenaan