Augustus 2020 ❤️?

Gebruiker10191489 proficiat ! :)
Ik weet het nog maar sinds gisteren, maar ben wel heel ongerust. Ik verlies nog steeds bloed. Soms enkele uren niets en dan plots weer wel.. . vandaag zijn mijn testen wel nog donkerder dan gisteren en waren ze sneller leesbaar.  Ik hoor dat je meestal pas op 8w een echo krijgt ? Dan is dit pas half januari waarschijnlijk.. :-( 

Mandarijntje, oh dan begrijp ik het. Ik vind het heel rot voor je! Wat ontzettend triest. Neem je tijd om het te verwerken en probeer er dan weer met frisse moed voor te gaan. Ik hoop dat het dan snel mag lukken en dan wel goed gaat. Ik duim voor iedereen dat het goed mag gaan. Het is toch een heel spannende tijd dit.

hoi,
na anderhalf jaar mag ik me toevoegen aan een zwanger groep! Wat zijn we gelukkig! Maar het is toch wel erg spannend..
Veel krampen in mijn onderbuik maar de testen lopen erg goed op. 22 augustus is de datum denken wij. Ik heb nog niemand gebeld, maandag maar even kijken. Bij de fertiliteit krijg ik een vervroegde echo. En dan naar de verloskundige.
Is er al een geheime facebook site ofzo?

Hier gister wat oud bloed verloren, echt niet veel maar meteen in de stress.. heb al weinig symptomen dus bloed op wat voor manier dan ook is wel paniek, we hebben hier ook zolang op gewacht ? gister avond was mijn afscheiding van binnen een soort licht beige dus dat leek me positief vandaag nog niks gezien. 
Denk dat ik toch teveel gedaan heb, werk in de gehandicaptenzorg en sta altijd alleen.. hopelijk blijft de kleine mooi zitten en ga ik voortaan rustiger aan doen nu ik zwanger ben ☺️ Dinsdag kan niet snel genoeg zijn dan eindelijk echo, zal dan 7 weken zijn, vind het nu ineens wel spannend allemaal ?

[quote quote=10274441]Hier gister wat oud bloed verloren, echt niet veel maar meteen in de stress.. heb al weinig symptomen dus bloed op wat voor manier dan ook is wel paniek, we hebben hier ook zolang op gewacht gister avond was mijn afscheiding van binnen een soort licht beige dus dat leek me positief vandaag nog niks gezien. Denk dat ik toch teveel gedaan heb, werk in de gehandicaptenzorg en sta altijd alleen.. hopelijk blijft de kleine mooi zitten en ga ik voortaan rustiger aan doen nu ik zwanger ben Dinsdag kan niet snel genoeg zijn dan eindelijk echo, zal dan 7 weken zijn, vind het nu ineens wel spannend allemaal [/quote]
Waarschijnlijk heb je gewoon iets te druk gedaan waardoor een klein adertje is geknapt. En oud bloed is goed! Zolang het niet helder rood is en stroomt dan is er niks aan de hand. Ik had bij de 1e ZW zelfs bruin bloed na het poepen vanwege obstipatie ?

Ahh  Mandarijntje wat verdrietig zeg. Hoop dat je snel weer opnieuw zwanger mag zijn met een goede afloop??.
Hier inmiddels 5+1. De misselijkheid begint weer te komen. Bij mijn dochter had ik dit ook meg 5 weken. Alleen was ik destijds de hele dag misselijk en zelfs overgeven. Nu alleen sochtends dus hoop dat het daarbij blijft. De rest van de dag eet ik alles wat los en vast zit. 
Wij willen met kerst vertellen dat we zwanger zijn aan naaste familie. Dan zijn we 6+5. Wel vroeg maar ik vind kerst een mooi moment. En ergens lijken ze er wel een neus voor te hebben. We hebben 2 maanden geleden een miskraam gehad en dat verteld. Dus misschien heeft dat ermee te makenm Ze maken bepaalde opmerkingen waarmee te denk ik hopen op een zwangerschapsverklaring van mij. 
We hebben voor onze dochter een truitje gekocht met op de voorkan: Ik BEN NIET KLEIN! En op de achterkant staat: WANT IK WORD GROTE ZUS.
Ben zo benieuwd naar de reacties

Terug
Bovenaan