Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zo rond 4 augustus uitgerekend. Ik heb elke dag menstruatieachtige krampen, zowel darmen als lager. Geen helder rood bloedverlies gelukkig. Toch maak ik me soms zorgen. Gelukkig volgende week donderdag (10 december) 1e echo! Can't wait!
[quote quote=10380086]Dori anne en Hafsiee van harte gefeliciteerd met de positieve test ?? spannend allemaal he @suzan mail aangekomen?[/quote]
Hmm nee heb nog geen mailtje van je gezien...
wel het goede mail adres? Aangezien ik eerst de verkeerde erin had gezet hahah.
augustusbaby21@gmail.com
Hoi! Ik had ook een positieve test in handen. Volgens de app morgen 5 weken dus uitgereden op 6 augustus. Maar dat kan zo maar niet kloppen
Ik word morgen door de VK gebeld. Hopelijk snel voor een echo . Mij lijkt het wel leuk om aan de app mee te doen maar ook wel spannend, want niemand weet het nog! Waar komen jullie vandaan ?
We hebben inmiddels een app groep aangemaakt en besloten om die voor nu zo te laten omdat we het graag een beetje 'persoonlijk' en overzichtelijk willen houden.
Ik weet sinds afgelopen zondag 29 november dat ik zwanger ben. Ik heb maandag nog een test gedaan en die was ook positief! Toen heb ik op aanraden van een vriendin direct een verloksundige gebeld. Onze eerste echo is op 22 december! Zo spannend. Onze uitgerekende datum is nu 8-8-20 maar kan nog veranderen.
Het is af en toe nog zo onwerkelijk! Maar ik ben flink misselijk en heb enorme gespannen borsten en mijn buik gaat met regelmaat te keer ? en dan denk ik.. oh het is echt zo. Ik ben echt zo blij!!!!?
Een appgroep lijkt mij ook erg leuk!!
@ mrs ruiter en bezig bijtje
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!!
Eerste kindje?
Heel spannend deze eerste weken he!
Die onzekerheid is echt killing ?