Augustus meiden

Hallo,

Wat leuk dat er al reacties zijn!

Kan misschien een gezellige boel worden hier.

Hier is alles nog rustig maar dat is een goed teken. Begint al wel spannender te worden elke dag maar voel verder nog niks...weet ook niet zo goed wat ik kan voelen...misschien nog te vroeg om iets te voelen?

Vanavond lekker een avondje vrij dus zit af en toe even over het forum te snuffelen.

tot de volgende keer.

x-vlinder

He Kim en vlinder,
hoe toevallig... ik ga einde van deze week ook op vakantie en heb rond 29 aug mijn nod in ronde 6 (uitgaande van 33 dagen wat niet heel regelmatig is). Vanaf einde van deze week gaan we ook flink klussen en in onze eerste vakantie week kunnen we dus volop aan de slag...dan moet er tijd genoeg zijn. Ik moet 3 sept. weer gaan werken en hoop dat ik dan weer fris en helemaal vrolijk aan het werk kan....stiekem met z'n tweetjes.

Succes de komende weken!!

gr Hanneke

Hallo meiden,

Ik heb 13 aug mijn NOD, 3e ronde 1e kindje.
Spannend allemaal hoor!

Groetjes Miekje

Spannend voor iedereen!

En ik ben blijkbaar niet de enige die óf ongesteld gaat zijn op vakantie, óf heel misschien wel zwanger... Eerst aan het einde van deze week maar es goed aan de slag .

Als ik vroeger (toen ik nog een onwetende tiener was) hoogzwangere vrouwen zag lopen midden in de zomer, bij 30 graden, dacht ik altijd: mij niet gezien, veel te warm om met zo'n dikke buik rond te lopen. Nu weet ik dat het niet altijd zo gepland kan worden, en dat als het bij ons ergens in de komende 2 maanden raak is, ik er waarschijnlijk ook zo bij loop. Op dit moment denk ik: ik geef er echt niets om, als er maar een babytje komt!

Hoi Allemaal!

Het lijkt me gezellig om met jullie mee te kletsen. Wij zijn nu voor de tweede ronde bezig. Voorheen werd ik telkens na 34 dagen ongesteld. Afgelopen maand al na 28 dagen. Dus ja nu is het een beetje lastig rekenen. Als ik na 28 dagen ongesteld moest worde, heb ik mijn nod op 20 aug, bij 34 dagen is de nod op 27 aug... Mijn geduld wordt dus drie weken op de proef gesteld deze maand! Ben erg ongeduldig en bij ieder pijntje, vermoeidheidje haal ik me van alles in mijn hoofd. Probeer dit echter wel zo min mogelijk te doen. De eerste twee keer was dit ook een teleurstelling dur probeer me hier een beetje tegen te verdedigen. de wens voor een kleintje is wel enorm groot. het verlangen is gigantisch en kan haast niet wachten tot het eindelijk raak is!

Iedereen enorm veel succes in augustus! Hopelijk een vruchtbare maand voor iedereen!

kus Yvonne

Hoi meiden,

Ik heb mijn NOD de 15de dus nog ff afwachten. Heb geen gekke klachten alleen zere borsten maar dat heb ik de laatste keren steeds gehad. Wij zitten nu in ronde 9 (voor het eggie dan).
Ik hoop dat op deze topic veel glitters gestrooid gaan worden.

Meiden ik zal voor jullie en.

Groetjes Bizu

quote: deksel reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-08-2007 20:21:16'));

Heyy hallo,

Wij zijn nu in de vierde ronde beland, eerste kindje.
Eind augustus is  mijn NOD  precies als we op vakantie zijn...
Maar ja het is voor een goed doel  denken we dan maar.
Wie nog meer allemaal voor eerste kindje?

liefsx

Hey hallo,

Wij gaan ook voor ons eerste kindje!  Ik kan niet wachten tot ik zwanger ben en ik ben stiekem bang dat het niet gaat lukken. Soms hebben ik van die stommem gedachtes, herkenbaar?

Groetjes

Hallo allemaal,

Mijn NOD was 6augustus maar tot op heden niets gezien en ik heb ook geen ongi klachten.We hebben flink geklust in de vruchtbare periode dus hopen dat het deze maand gelukt is. Zijn sinds november gestopt en sinds een paar maanden voor het eggie. We hebben al een zoontje van 26 maanden en hopen dat we een tweede wondertje mogen krijgen.
Wel heb ik wat klachtje die ik bij ons zoontje ook had zoals puistje en een opgeblazen gevoel in mijn buik en iets aangekomen( was net een paar kilo afgevallen en nu weer een kilo erbij) en ik moet veel naar de wc en nu ook snacht's . wat anders nooit zo is.

Ik ben even een tijdje weggeweest van het forum en lees nu weer een paar dagen mee en dacht laat ik weer eens wat van me horen.

groetjes sandra mv niels

Terug
Bovenaan