Augustus meiden

Hallo

Ik heb mijn nod ook deze maand. Als is het wel aan het eind.
Ik had vanaf mei een regelmatige cyclus. Maar heb in juni een vroege miskraam gehad. Mijn vorige cyclus (de eerste na de vroege miskraam dus) duurde 38 dagen.
Nu weet ik dus niet meer hoe lang hij kan duren. Heel lastig.
Ik ga dus uit van eind augustus... begin september

Hoi,

Ik heb mijn NOD 22 augustus.
1e ronde, 2e kindje.
Het is allemaal wel spannend om dit zo mee te maken, ons eerste kindje was niet gepland dus dan maak je al die spanning niet mee van wordt ik ongi of niet.

Groeten,
Merel

Hoi,

ook ik NOD in augustus en wel op 4 (!!!) augustus, maar nog steeds nix. Al een ruime week wat vage klachtjes, maar niets wat erop lijkt dat ik ongi ga worden.

Een test gedaan, maar die was negatief  Iemand daar ervaringen mee?

x

Jikje

oh ja: ronde 4 voor een 2e kindje

Hallo allemaal.

Wat gezellig en spannend allemaal zeg.
Sandra heb je al nieuws? Ben benieuwd...klinkt goed...in de vruchtbare periode flink geklust.
Leuk dat er een aantal aan hun eerst wondertje werken en dat er ook al mama's meekletsen.
Voel vandaag de hele dag mijn buik al...dat is niet zo gunstig voor mijn gevoel. We wachten nog maar even af maar hoop toch wel dat het eens een keertje raak is (ben een beetje ongeduldig ben ik bang).

Tot snel.

x-vlinder

Hoi,

Nou heb net toch maar een test gedaan maar helaas negatief. Ik wilde eerst nog wachten maar werd net zo broert tijdens het eten en het smaakte helemaal niet. en loop steeds naar de wc. En kreeg vandaag ook last in mijn rug. Erg moe en hoofdpijn nu.  je zou haast zeggen dat het wel zo moet zijn.

Maar misschien als volgende week de rode duivels er nog niet zijn toch maar weer een testje doen, kan zijn dat ik toch nog te vroeg test.

Mijn cyclus is altijd 32 of 33 dagen. Afwachten maar weer.
En jullie ook nog niemand wat nieuws.

groetjes sandra

Jammer hoor een negatieve test. Dat is echt balen. Maar nog geen rode duivels is natuurlijk goed. Wie weet heb je nog te weinig zwangerschapshormonen aangemaakt!
Hopelijk is je volgende test wel positief!

Houd je ons op de hoogte?

x-vlinder

Hoi vlinder,

Zijn jullie voor de eerste bezig?. hoeveelste ronde zitje nu?
Ik hoop voor jullie dat het lukt.
Ik heb nu zoiets van we willen graag een tweede maar dat moet wel spontaan gebeuren en niet de agenda er bij voor het klussen, we hebben al een mooie vent. Gelukkig is mijn man de komende 2 maanden ook in de vruchtbare periode thuis (hij is schipper).

Suc6 en we horen het wel

groetjes sandra

Idd dat denk ik ook en ik laat zeker wat weten ook als de rode duivels toch zijn gekomen.

Terug
Bovenaan