Augustus/september 2006 baby's

A

Anoniem

Guest
Het duurt nog erg lang.. en lijkt nog erg ver weg.. maarrr.. voor de mensen die net weten dat ze zwanger zijn, weten waarschijnlijk ook dat hun babytje (als alles natuurlijk goed gaat) omstreeks augustus / september 2006 geboren gaat worden..
Bij wie is dit het geval???

hallo juni33    

ik ben net 5 weken zwanger en als alles goed gaat
ben ik begin september uitgeteld.
groetjes knpwrn

Hoi,

Allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop dat jullie een fijne en onbezorgde zwangerschap zullen hebben!

Er is al een augustus en een september 2006 forum. Daar kun je kletsen met anderen die ongeveer net zo ver zijn als jullie.
Ga naar het lichtblauwe zwanger hier links. Aanklikken, en naar beneden over de lijst scrollen. Onderaan vind je het augustus en september 2006 forum!

Veel plezier!
Groetjes, Kat (juni 2006 forum)

hoi hoi
jaaaahhh kben ook zwanger!!!... nu 8weken en 2 dagen .
ik ben uitgerekend op 12 aug,
het is nu allemaal nog erg spannend....nog geen echo gehad en nog onder de 3 maanden . ik heb het gevoel van als die 1e 3maanden maaar voorbij zijn want nu   kan dr nog zoveel mis gaan....maar ja daar moet je natuurlijk niet teveel aan denken.
wel ben ik heeeeeel misselijk en heeeeeel moe....gelukkig heb ik tabletten gehad tegen me misselijkheid en dat helpt wel een beetje!!!
nou succes meiden

kus kus maris

hoi hoi,

ik ben op 19 augustus uitgerekent en wij hopen dan een prachtig gezond wondertje te krijgen!

Liefs

di silva

hallo,

Sind kort weet ik dat , als alles goed gaat, ook begin september een kleintje krijg!!
Wel erg spannend allemaal hoor.

vr. gr. Bep 34

he june33,

ik ben nu 5 wk en 5 dgn en ben op 31 augustus uitgerekend!!

ik moet over 2 weeken naar de gyn voor onze eerste echo, ik kijk er nu al naar uit!!!

doei   brigit (22)

Terug
Bovenaan