Augustus/september 2006 baby's

Hier nog een moeder in aantocht. 25 jaar oud.
Ik ben 7 weken en 3 dagen ver, 22 augustus uitgerekent.
Ik heb al een echo gehad en daarop het hartje zien kloppen.

Liefs, Go

Hoi allemaal,

ik ben zwanger!!!! en uitgerekend op 4 september!! leuk hoor zo'n forum had er niet eerder van gehoord. hoop dat alles goed gaat het is allemaal nog zo pril. wel weer even wennen. dit is mijn tweede zwangerschap, mijn dochter is nu alweer bijna 5 !
iedereen van harte gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Ik ben 16 augustus 2006 uitgerekend van  ons eerste kindje. Dinsdag ga ik voor het eerst naar de VK.

Groetjes Pauline

Hoihoi, ook ik ben uitgerekend in augustus, de 22ste. Ondertussen dus 7wk5dg zwanger, en over twee weekjes de eerste echo. Ik kijk meestal op het augustusforum en soms ook hier omdat hier ook vrouwen zitten die al verder in de zwangerschap zitten.
Fijne zwangerschap voor iedereen en tot ziens op het forum.
Groetjes, ESther

Hey meiden,

Ik ben ook zwanger ik ben ongeveer 5 weken zwanger ik weet het niet precies maar woensdag zal ik dat vast te horen krijgen!!!!! Dus als alles goed gaat dan komt mijn kindje september ter wereld.

En voor iedereen die zwanger is van harte en ik hoop dat alles goed gaat.

Veel liefs,

Luwengela

quote: June33 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-01-2006 21:42:28'));

Het duurt nog erg lang.. en lijkt nog erg ver weg.. maarrr.. voor de mensen die net weten dat ze zwanger zijn, weten waarschijnlijk ook dat hun babytje (als alles natuurlijk goed gaat) omstreeks augustus / september 2006 geboren gaat worden..
Bij wie is dit het geval???

Hallo , ik las jullie stukjes en ik ben op 5 augustus uitgerekend.
Groetjes Jessica

Hallo allemaal,

Als alles goed gaat ben ik in Augustus aan de beurd. Ben denk ik ongeveer 8 weken zwanger. Weet het niet precies, want de laatste keer ben ik maar 2 dagen ongi. geweest. Mijn cyclus was ook nog niet regelmatig, omdat ik net pas gestopt was met de pil. Moet 24 januari naar de vk en dan maken ze een echo. Ben benieuwd.
Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik nu 8 weken ben en niet 12, dan is het altijd een meevallertje.

Groetjes

Hoi,

Ik ben denk ik de meest verse mama. Ik weet het pas van gisteren en ben op 17 september aan de beurt. Ik ben dus net 4 weken en 2 dagen zwanger. Hoe zalig! Het is mijn derde maar het gaat extra speciaal zijn omdat ik er nu extra van ga genieten aangezien het waarschijnlijk de laatste zal worden. Na een jongen en een meisje is er nu echt geen druk meer en maakt het niet uit wat we krijgen!

Ik ben zo blij!!! en kan maar neit aan het werk gaan. Ik loop al van gisteren met mijn hoofd in de wolken. Niet gedacht dat het bij de derde nog zo zou voelen. Nu aftellen!

Mati

Terug
Bovenaan