Augustus/september 2006 baby's

Hoi allemaal..
Natuurlijk ook gefeliciteerd...
Ik ga de link even volgen hiernaast. Ik wist niet dat er al een forum bestond van aug sept mama's. Dit is mijn 2e, en bij mijn eerste zwangerschap heb ik destijds ook heel veel aan het forum gehad.. (maar dat is alweer ong 5 jaar geleden)
Leuk allemaal dus...

Liefs June

hoi hoi

allemaal gefeliciteerd met jullie zwangershap.........

ook ik verwacht ons kindje in augustus........

net als birgit op 31 augustus..........

voel me goed op buikrampen na...............

groetjes en iedereen een gezond 2006 gewenst

natasja

hoi ik ben 8 weken zwanger,dus ben in aug de 16de uitgerekend.allemaal fijne zwangerschap en geniet ervan nu het nog kan.veel liefs mariska

hallo allemaal
ik ben 16 augustus 2006 uitgerekend!
iedereen een fijne zwangerschap.
indd het duurt nog even maar wel lekker genieten!
het is zo voorbij groetjes   jeannet

hallo

ik ben ook net zwanger en als het goed is 31 augustus uitgerekend..
dus ben ik vandaag 5 weken en 6 dagen zwanger......

17 januari mag ik de eerste echo maken.. wel spannend want ik heb eind juli een mk gehad.....ben daarom ook nog erg gereserveerd..

voel me wel goed afe n toe buikkrampjes , zo'n zeurende buikpijn net alsof je ongi moet worden....en eerder moe...en gevoelige borsten...

liefs tobi

hallo allemaal,

ook ik verwacht een kindje in september 2006... hoeraa!!!! Na een hele tijd proberen zijn we hier heel blij mee. Maar ik ben wel heel erg bang dat er iets misgaat, terwijl hier niet echt redenen voor zijn....herkennen jullie dit?

groetjes

Esther

Hallo allemaal,

Ik ben ook net zwanger van de tweede naar twee maanden hard werken
Ook ik ben uitgerekend rond 6 a 7 september maar omdat het alvast staat dat ik ben een keizersnee zal gaan bevallen wordt het eind augustus gehaald.
Ons eerste kindje is ook uiteindelijk gehaald via een keizersnee
( mijn bekken zijn te nouw  ) en het is dus voor mijn niet mogelijk om via een normale mannier te bevallen.

Maar ik vind het helemaal niet erg hoor want ik weet hoelang het kan duren voor dat je tien cm uitsluiting heb en wat voor pijn je er bij zo kunnen hebben.
( Zo iets moois is het echt wel waar hoor!! ) Maar ik kom er met mijn tweede bevalling wel makelijk van af toch.

Nou ik wens iedereen een hele goede zwangerschap en bevalling toe.

Groetjes Maria

Terug
Bovenaan