Augustus!!

hallo allemaal

ik ben debbie en ben 27 jaar en zwanger van mijn 2de kindje. mijn eerste is een zoontje van nu 5 en in de tussentijd heb ik 2 miskramen gehad. ik ben sinds een jaar weer singel en word nu dus bam mam. ik ben zwanger geworden van een donor door middel van zelf inseminatie. en na twee keer proberen is het nu al raak! ik ben heel erg blij.
en kan echt niet wachten om het met iedereen te delen. ik doe dat dan maar ook gewoon want stel dat het fout zou gaan heb ik ook de steun nodig van anderen. de enige die ik het nu nog niet wil vertellen is mijn zoontje omdat het dan nog zo lang duurt.

groetjes debbie

Hallo meiden,

Ik ben 32 jaar en heb eind vorig jaar een bbz gehad. Mijn rechtereileider hebben ze toen helaas moeten verwijderen. Nu 11 maanden verder ben ik opnieuw zwanger. Ben wel heel erg onzeker nu, maar hoop dat alles goed gaat. 3 januari de eerste echo dus mort nog even geduld hebben.

Groetjes en leuk om zo een augustus club te hebben.

hallo

ook ik ben in augustus uitgerekend de 17de.
eerste kindje 2de zwangerschap.
vind het allemaal wel spannend. heb 29 dec een echo gehad en we hadden een kloppend hartje!

30 januari de termijn echo.
heb al 5 weken een voedingsbh aan ivm met de pijn in mijn borsten. verder geen kwalen alleen moe

hey Girls,

ik ben 34 en zwanger van onze eerst:)
alles nieuw en spannend.
leuk zo een forum en dat het per maand is.
wij zijn dus van de man augustus.
Mijn man en ik hopen op 10 augustus onze kleintje in onze armen te houden.
@ Marloes, ik heb vandaag haha groeibh's gekocht, in de winkel raden ze me dat aan om dat die meer voor de groei zijn tijdens de zwangerschap. maar weet niet wat beter is of zit.
Maar jeetje wat een verademing dat zit heerlijk. mijn gewone bh's zaten zp strak en voelde de hele dag mijn gevoelige en soms pijnlijke borsten.

Hoi hoi,

Ik ben Anouk en ik ben hier dus ook bij gekomen. :)
Ik heb dit forum net ontdekt, beetje vreemd eigenlijk aangezien ik al genoeg mails van jongegezinnen.nl heb gekregen. Maar goed ik ben hier nu en ga eens kijken of het me gaat bevallen om hier af en toe wat te lezen en te posten.

Ik ben dus Anouk, ik ben nt 31 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Ik had graag al eerder moeder willen worden, het heeft ons helaas veel moeite gekost maar nu na 3 ICSI-PGD behandelingen (waarbij we de hoop op slagen vrijwel op hadden gegeven) zijn wij nu toch zwanger van ons wondertje.

Ik heb vooral veel last van vermoeidheidsklachten (en daardoor ook veel last van hoofdpijn), ik hoop dat dit binnenkort minder word. Voor de rest gat het heel goed en zijn we ontzettend blij met onze zwangerschap.

Groetjes Anouk.

hallo

ik vind het wel grappig ik wist niet dat er zo veel mensen zwanger waren en in augustus uitgerekend
ik heb in middels bijna een half jaar geleden op 27 februari precies mijn eerste kindje verwacht en hij is er een prachtig zoontje we zijn nu toevallig maar niet bedoelt weer zwanger en weer in augustus uit gerekent om precies tezijn de 9 de
ik vraag me nu af of er meer mensen op die datum uit gerekend zijn is wel leuk om te weten
sucses allemaal en geniet er maar goed van en weet een ding als je een keertje wat bloed verliest na het vrijen hoeft het niet een miskraam te zijn (zelf er varen) het kan zijn dat de moeder koek nog iets tever voor de opening licht maar dat kan ook nog mee groeien met de baarmoeder en dan hoef je geen kijzersnee

groetjes amanda

Terug
Bovenaan