@Selisse ik voel me vergelijkbaar met hoe jij je voelt. Ik Ben snel overprikkeld door veranderingen en kan slecht tegen geluid. Ik gebruik loop earplugs voor als wij uit eten gaan enzo dus gok dat ik die ook veel zal gebruiken in het begin met de baby. Dat neemt in ieder geval het scherpe randje weg waardoor het hopelijk iets makkelijker gaat. Qua slaaptekort ook zeker, ik en mijn man zijn aan het nadenken over hoe we het willen doen. Zo las ik ergens een keer dat een stel shifts deed in de avond/ochtend. Ene partner had Dan de avond shift (tot een uur of 2/3) en Dan kon de andere vroeg naar bed en nam die de shift over om 2/3uur zodat de Ander kon slapen. Ik Denk dat we wellicht zoiets gaan proberen zodat we elkaar kunnen helpen om toch iets van slaap binnen te krijgen.
Ik maak me ook zorgen om de schoolpleinen, ouders, sociale druk en verwachtingen. Had er vanacht toevallig ook een nachtmerrie over. Ik heb een boek gekocht genaamd de introverte moeder en ga kijken of dat wat tips en houvast kan bieden. Maar ik probeer Me Dr ook nog niet te druk over te maken. Voordat we op het schoolplein staan zijn we 4 jaar verder en kinderopvang valt wel mee als ik dat zo van anderen heb mogen Horen.
Jij hebt bijna je echo toch? Ik heb volgende week zaterdag de termijnecho dus Dan horen we de uitgerekende datum. Nu alweer 10 weken op weg.