Hi @Selisse,
Wat geinig, mijn man heeft ook ADHD haha. De echo gister is allemaal heel goed gegaan, een kloppend hartje en gezonde groei. Ik kijk nu Al uit naar de volgende, die is over 2 weken en Dan horen we de uitgerekende datum.
Qua kinderdagverblijf zijn hier in onze buurt niet zoveel opties, het is een Klein dorp dus hopelijk niet zo moeilijk om plek te vinden maar misschien moet ik dat ook maar is gaan organiseren haha.
En ja voor ik zwanger werd hebben we het veel gehad over wat als ons kindje ass krijgt. Maar uiteindelijk dachten we bij onszelf dat als dat zo is, we beiden in staat zijn om ons kindje te ondersteunen en hen te kunnen helpen met hulp van buitenaf. Doordat we zelf neurodivers zijn heb ik het gevoel dat we dus inclusiever zijn naar een kindje wat een labeltje zou kunnen krijgen. En ja de wereld is soms overweldigend, maar ook wij met onze labels draaien er prima in mee. Dus dat gaat bij ons kindje ook gewoon goedkomen. We kijken er positief naar, heeft het kindje ass of iets Dan zijn we de perfecte ouders om het te snappen ☺️
Maak je je zorgen daarover?