Autistisch en zwanger

Ik heb pdd-nos ben 32 bijna 33 en ben ook zwanger, ik vond het erg spannend omdat de eerste een miskraam werd na 10 weken, toen was ik nog wel relaxt, nu bij deze had ik dat niet meer. Je hoopt dan steeds dat het goed gaat. Maar nu ben ik intussen 29 weken, maar echt het voelt voor mij als zwanger en nooit weer. Ben helemaal kapot van begin tot en met nu erge kwalen,dat je niet weet hoe het vol te houden. Verder gespannen ben ik niet voor bevalling en de kleine meid, verlang er juist naar en kijk er naar uit, ik vind voor dit erg zwaar. Dat ik denk kom maar op met die pijn, is het lijden voor mij een keertje erna voor bij.

@Gebruiker10401870
Grappig dat je dat opbrengt terwijl ik voor de zoveelste dag op rij vroeg naar bed ga omdat ik gewoon zo Moe Ben ? vandaag 13 weken dus hier moeten we nog even. Ik kijk ook heel erg uit naar dat de baby er gewoon is.
Fijn dat je nu Al 29 weken bent en je je over de zorgen van de miskraam heen hebt kunnen zetten. 

[quote quote=10590242]@selisse ja wij hebben ook veel gereisd. De familie van mijn man is ook verspreid over de wereld dus bezoeken Hun ook graag. Daarnaast werken we allebei in het buitenland (vanuit huis dus) waardoor we ook voor werk wel eens reizen. Het zal wat lastiger plannen worden maar niet onmogelijk. En plannen hou ik van haha. Fijn dat je de echo hebt gehad! Echt een opluchting als je het eindelijk kan zien. Wij hadden vandaag de 2e echo (nu 11 weken) en hebben 2 Armen 2 benen, een goed hartje en mooie hersenen dus we zijn helemaal blij. Alles lijkt dus helemaal goed te gaan. Qua babyspullen zijn we langzaam begonnen. Hebben de babykamer ontworpen op de computer (floorplanner is een leuke tool) en hebben verfspullen gekocht. Ook Al een bedje en kast. Maar waren afgelopen week allebei ziek (corona) dus hebben nog niks verder gedaan haha. En jullie? Hoe voel je je verder? Ik heb weinig klachten, naast vermoeidheid, dus voel me niet echt zwanger ookal is het wel zo haha[/quote]
Leuk! Ik heb goede verhalen gehoord over floorplanner. Wij zijn ook al bezig geweest met de babykamer. De muren zijn nu bijna helemaal gedaan. Er komt nog een jungle print op de muur.
Hebben jullie al een kinderwagen, en zo ja wat voor 1? Wij twijfelen tussen nieuw of tweedehands.
We hebben verder wel geluk want we krijgen verder veel babyspullen van onze ouders.
Ik heb gelukkig ook weinig klachten, op wat misselijkheid en oprispingen na. En een beetje last van wintervermoeidheid soms. Binnenkort hebben we de 20 weken echo en dan horen we ook het geslacht. Ben zo benieuwd. Hoe is jullie 20 weken echo gegaan?

Terug
Bovenaan