Avonddiensten

Moeilijk, maar echt; je moet voor jezelf gaan!
Ben zelf nogal een recht-door-zee type zeg maar, dus zeg altijd waar het op staat! Soms helpt dat je (zoals in deze situatie het geval zou zijn) en soms werkt dat alleen maar tegen je!

Maar probeer voor jezelf op te komen, want anders zit je dadelijk in de ziektewet en kun je helemaal niets meer! Ik neem aan dat je 'teamleider' (als je haar zo kunt noemen) dat ook niet wilt!

Hoi Suzan

Nee dat wil ze helemaal niet , maar ik heb t nu aangekaart.
Als zijn niet wil luisteren speel ik het via de Gyn of huisarts.
Ik heb er recht op maar met haar kom ik er echt niet meer uit.
Hoop dat de maand snel om is en ik met de nieuwe beter op kan schieten

in mijn cao hoef je per direct geen nachtdiensten, omdat mijn werk zwaarder is. maar marielle ik herken zoveel in jouw verhaal, werk je in het oosten des lands? mijn leidinggevende is ook ene zij en staat ook al bekend als slechtste. daarnaast speelt zij nu een spel om mij weg te werken. ze roept ook al weken dat ik het niet aan kan en de ziektewet in moet. tja ik bepaal toch echt zelf wat ik aan kan en wat ik ga doen. maar ik merk wel dat ik veel stress hiervan ervaar en gigantisch baal van de situatie. ik hou niet van politieke spelletjes en zij is verbaal een stuk sterker dan ik. ik ben wel lid van de vakbond en de or, dat scheelt. maar liever heb ik een teamleider zoals jessie1981, die meekijkt wat je kan en wat mogelijk is en niet het hele team overvraagt (maandenlang) en spelletjes speelt

overrulen, dat herken ik zo van mijn leidinggevende. maar de cao alles staat achter jou, en zij heeft ook een baas, of je moet het via de bedrijfsarts spelen. die van jou gaat binnenkort weg, dat scheelt, wij hebben niet de zelfde baas want die van mij blijft helaas nog.

Hoi Sweetwicca

Ja echt moeilijk hoor heb er vandaag ook echt een baal dag door.
Blijf maar janken.....
Ik wil alleen maar goed doen en ik word constant afgestraft...
Ook ik heb t idee dat ze me weg wil werken.
iK krijg allerlei verwijten.
Ik werk in Noordholland, ja Jessie kom je me teamleidster worden haha?
Ik laat t even zo want al die stress is niet goed voor me,
Ga me zo maar weer klaar maken voor me avonddienst.
En nee ik heb niet de zwaarste werk plek ik werk op een begeleidend project met lich dementerende ouderen.
Dus dat is ook een verwijt wat ik naar me hoofd krijg,
Kan ik nou geen goed doen denk ik dan?
Ik kaart t op tijd aan en dan nog kan je alleen maar gezeur horen van die heks....

ik verwacht van een leidinggevende dat die naar zijn personeel luistert en voor zijn personeel zorgt. dat voorkomt dat ze weglopen, wat nu dus bij ons heeel veel gebeurt. ik moet deze week op het matje komen omdat ik bij 1 jongere zijn wc en douche ritueel niet doe. ik roep dat al 2 maanden. ivm de geur (encopresis) kan ik dat niet. ik rapporteer het elke dienst weer, ik zoek zelf hoe ik het het beste op kan lossen en nu is het ineens fout? had ze er maar wat zelf aan moeten doen. had ze ook wel eerder kunnen luisteren. nu roept ze weer dat ik me dan maar ziek moet melden als ik mijn werk niet kan doen. nou ik ga mij niet ziekmelden als ik 95% van mijn werk WEL kan doen.daarnaast zou er extra personeel komen die 1 op 1 met die jongere zou werken en dat deel op zich zou nemen. zij kan geen personeel vinden waardoor wij het dus doen, nou ja op mij na dan. ik word zo gek van haar. de instelling is goed, ik werk daar met plezier, alleen mijn leidinggevende vergalt dat. zij is niet presentatief voor de instelling maar helaas gaat ze niet op kort termijn weg. ik ga aangeven dat ik na deze maand geen slaapdiensten meer ga doen, laat haar maar oplossen. zij heeft meerdere groepen en regelmatig zwanger personeel dus hoort zij hier ervaren genoeg in te zijn. en ziekmelden heeft geeneens zin, mevrouw heeft geeneens invallers, al maanden niet meer. zo moest ff spuien. idioot gedoe. haar doelen zijn anders dan de mijne, haar werk is zakelijk zijn maar dat betekend niet dat het onmenselijk moet zijn of ten koste van je personeel. ze is zelf net weer 4mnd aan het werk na haar zwangerschapsverlof. morgen vergadering, benieuwd of ze dan weer mij als agendapunt gaat neerzetten. ik geef mijn grens wel aan, en dat is nou net het probleem, ze kan niet tegen tegenspraak. gr sabine

Hee Wicca

Ja joh komt me allemaal bekend voor meis....
Ik heb precies t zelfde alleen mag ik me dus NIET ziek melden en mag ik Niet zeuren.....
Ik heb echt een hekel aan die heks...
Ze doen tegenwoordig niks meer voor hun personeel.
Ik ben t echt zwaar zat ....
Maarja moet t ff zo uitzingen, maar weegt extra zwaar zo bij me zwangerschap wat al super veel energie kost.
Nou sterkte ermee ben iig niet de enige..

Gr Marielle

Terug
Bovenaan