ik verwacht van een leidinggevende dat die naar zijn personeel luistert en voor zijn personeel zorgt. dat voorkomt dat ze weglopen, wat nu dus bij ons heeel veel gebeurt. ik moet deze week op het matje komen omdat ik bij 1 jongere zijn wc en douche ritueel niet doe. ik roep dat al 2 maanden. ivm de geur (encopresis) kan ik dat niet. ik rapporteer het elke dienst weer, ik zoek zelf hoe ik het het beste op kan lossen en nu is het ineens fout? had ze er maar wat zelf aan moeten doen. had ze ook wel eerder kunnen luisteren. nu roept ze weer dat ik me dan maar ziek moet melden als ik mijn werk niet kan doen. nou ik ga mij niet ziekmelden als ik 95% van mijn werk WEL kan doen.daarnaast zou er extra personeel komen die 1 op 1 met die jongere zou werken en dat deel op zich zou nemen. zij kan geen personeel vinden waardoor wij het dus doen, nou ja op mij na dan. ik word zo gek van haar. de instelling is goed, ik werk daar met plezier, alleen mijn leidinggevende vergalt dat. zij is niet presentatief voor de instelling maar helaas gaat ze niet op kort termijn weg. ik ga aangeven dat ik na deze maand geen slaapdiensten meer ga doen, laat haar maar oplossen. zij heeft meerdere groepen en regelmatig zwanger personeel dus hoort zij hier ervaren genoeg in te zijn. en ziekmelden heeft geeneens zin, mevrouw heeft geeneens invallers, al maanden niet meer. zo moest ff spuien. idioot gedoe. haar doelen zijn anders dan de mijne, haar werk is zakelijk zijn maar dat betekend niet dat het onmenselijk moet zijn of ten koste van je personeel. ze is zelf net weer 4mnd aan het werk na haar zwangerschapsverlof. morgen vergadering, benieuwd of ze dan weer mij als agendapunt gaat neerzetten. ik geef mijn grens wel aan, en dat is nou net het probleem, ze kan niet tegen tegenspraak. gr sabine