B Bianca....en????

Hoi hoi,

wat een vervelend nieuws, krijg er een flashback van...mijn schoonpa had ook lymfeklierkanker, ook uitgezaaid, maar ondanks alles is hij nu kankervrij!!!
Dus het is mogelijk!!! Laten we hopen dat de kanker iig niet verdergroeit en dat ze er hopelijk nog vanaf komt...

Mijn ouders waren idd niet thuis, en mijn moeder is dit jaar voor het eerst helemaal alleen thuis, mijn vader is namelijk internationaal vrachtwagen chauffeur en is soms 2 weken aan een stuk van huis...
Wij hebben vorig jaar van oktober tot januari dit jaar bij mijn ouders gewoond, ons oude huis was al verkocht, en het nieuwe nog niet klaar...
En mijn zus woont sinds een half jaar ook hier in belgie, lekker dichtbij ons...

Dus hadden we bedacht om alles te versieren, want anders moest mama dat alleen doen...

En jouw kerstboom klinkt helemaal niet saai hoor, ik had er ook voor 5 jaar mat zilver en mat wit in...

Nou ja, iig sterkte met alles..

Groetjes Valerie

Hoi Valerie,

dus je woont in belgie, woon je net over de grens?
is je man nederlands of een belg.
collega van mijn man woont ook in belgie groot huis en veel grond.
terwijl ze in nederland twee onder een kap hadden.

lijkt me wel super alleen je zit ook met je werk...
zij werken samen bij hetzelfde bedrijf...
w2oon jij er lang?

dus je vader had lymfeklier kanker, en is nu kankervrij.
had ie verder ook uitzaaingen in buik en longen... dat heeft zij wel, hopenlijk kunnen ze dit ookmet chemo. en idd hopen dat het niet uitzaaid..

liefs, Bianca

Hallo,

mijn schoonvader had wel uitzaaiingen, maar nog maar heel weinig...dus probeer gewoon zo positief mogelijk te blijven..

Wij wonen sinds 1 februari van dit jaar in belgie, in Lommel...dat ligt ongeveer 25 km onder eindhoven, waar wij ook een 2 onder 1 kap hadden...we hadden eerst 135 m2 woonoppervlak en 40 m2 tuin, en nu hebben we 220 m2 woonoppervlak en 425 m2 tuin!!! En ons huis is voor precies dezelfde prijs verkocht als wij voor dit huis hebben betaald...hihi!!!

Gisteren een hele gave dag gehad...ik baalde gister echt dat ik zwanger was...

Ik weet niet of jij een beetje van de Parijs Dakar rally weet, maat mijn vader werkt bij Jan de Rooij ( Da's een deelnemer die met de vrachtwagens rijdt) Gisteren was de presentatie van de trucks en heel mijn familie is meegeweest om een rondje te crossen....en ik mocht met ons Nikki en mijn neefje kevin kijken...grrrr....Ik ben namelijk helemaal weg van vrachtwagens, ik heb ook bijna al mijn rijbewijzen...behalve bus en motor...met mn 22ste al...

Maar goed, als ze volgend jaar weer meedoen, regelt papa weer kaartjes en dan kan ik meeracen..

Daarna lekker uiteten geweest, en mijn moeder was helemaal ontroerd door wat we hadden gedaan...leuk!!!

Hoe was jouw weekend geweest??

Groetjes Valerie

Hoi Valerie,

dus je hebt een leuk weekend gehad bij p dakar.
volgend jaar doe je weer mee!! lachen!

dat is idd een groot verschil huis in nl of belgie!!!
heerlijk zoveel grond en een groot huis!
gaan de kinderen later echt naar een belgische school of zitten er meer
nederlandse kinderen?

heb het afgelopen weekend nog best druk gehad.. ben blij als alles af is.
maar dan is het iniedergeval helemaal klaar mocht ik hopenlijk ooit zwanger worden..

ik heb nu mezelf ook voorgenomen om het watrustiger aan te doen op internet.
ga niet meer elke dag kijken en ook niet om de dag.
ik probeer nu ook wat je al eerder zei relaxed te blijven en gaan beginnen de 20ste denk ik om om de dag te klussen (klinkt raar he)
zou mijn eisprong denk ik eerste kerstdag hebben...
we wachten maar af, meer als ons best kunnen we niet doen...

bij jouw alles goed?   nergens last van ofzo?
ik hoor het nog wel...
fijne dag nog!!

Liefs, Bianca

Hoi hoi,

sorry dat ik niet meer heb gereageerd...elke keer dacht ik, doe ik nu even,   maar dan was er weer iets...

En is je huisje klaar nu?? Is wel fijn he, wij gaan waarschijnlijk volgend jaar een nieuwe keuken plaatsen en een nieuwe badkamer...ze zijn nog goed hoor, maar niet mijn smaak..

Nikki gaat idd hier naar school ja, en dat gaat echt heel goed...en ik voel me op dit moment relatief goed, maar ja ik loop nu ook zowat op mn einde...

Ik weet niet of ik nog veel op t forum kom, maar in ieder geval wens ik jou en je man? heel veel succes en 2007 word jullie jaar...

Groetjes Valerie

PS nikki is tussen kerst en oud op nieuw verwekt...misschien een gunstige tijd...

Hoi Valerie,

ja eindelijk is het helemaal klaar! dus nikki is verwekt tussen kerst en oud op nieuw.
hopenlijk is dat bij ons ook de goede tijd!!! duimen maar...

ja idd je loopt nu op het einde... spannend weer...  
ik wens jullie samen veel geluk en fijne feestdagen.
ook namens mijn man.

ik hoop ook dat als het geboren is je het laat weten, maar je zult het natuurlijk
ook hartstikke druk hebben dan...
en hopenlijk mag ik snel naar het andere forum.....
dus weet je ook niet waar je dan moet reageren...

Succes!! en dat je gauw je kindje in de armen mag houden!!!

Liefs, Bianca

Terug
Bovenaan