baal ontzettend

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,
wat een k.tdag vandaag zeg,ik baal.
vandaag vertelde een collega dat ze zwanger wasleuk voor haar maar niet voor mij,vorige week vertelde mijn vriend ook al dat een bekende zwanger was en om me heen zijn ook allemaal bekenden zwanger,godver zeg wanneer ben ik aan de beurt!!!!
sorry voor mijn geklaag maar voel me op het moment echt k.t!!!
groetjes mier

Het is echt supervervelend als je er zo mee geconfronteerd wordt. Maar meid, kom op. Jouw tijd komt echt.
Ik ben zelf pas in ronde 1, maar kan me wel voorstellen hoe het moet voelen. Hier kan je lekker je frustratie kwijt. Niemand die het vreemd vindt. Dat is wel fijn of niet?

Sterkte meid.

Liefs Anoek

Hallo Mier,

Jou tijd komt echt nog wel. En van mij mag je klagen hoor!!

Om mij heen wordt ook iedereen zwanger, terwijl ik in rond 1 zit na een miskraam van 10 weken. Vorige week kwam een collega ons vertellen dat zijn vrouw weer zwanger is. Nou toen heb ik me tegen over hem goed gehouden, maar toen hij weg was heb wel even een potje zitten janken.

Ik begrijp heel goed dat je je k.t voelt en dat mag best! Het zonnetje gaat echt nog wel schijnen voor jullie.

Sterkte kusjes Marije

sorry dat het zo negatief over komt maar voel me echt effe klote,maar ik weet je moet geduld hebben en er niet teveel mee bezig zijn maar vind ik wel erg moeilijk hoor...

hoi lieve meiden
bedankt voor julie lieve reacties,ik heb me ook goed gehouden en gezegd dat ik het heel leuk voor der vond maar van binnen dacht ik godver en erg jaloers!!!
mijn schoonzusje is ook al zwanger die krijgt echt al een buikje nou en dan wordt ik gewoon jaloers...
groetjes mier

hallo

ik kan me goed voorstellen dat je baald. dat is heel normaal,
zelf betrap ik me ook op jaloezie als ik hoor dat iemand in mijn omgeving zwanger is.

het komt goed en hoe moeillijk het soms ook is ,geduld  is een schone zaak!

liefs angela

hee miertje,

Tja ik weet hoe je je voelt het zo vevelend.
Dan gaat de gedachten weer waarom jij nou wel en ik niet?
Ik zit op de 12 dag van mijn cyclus dus er moet van het weekend nog geklust worden,ben recent begonnen met temperaturen ik hoop dat het helpt.
Hoe langer het duurt des te harder komt het nieuws aan van bekende die dan net zwanger zijn.

Gr: poppie 2

ja normaal gaat het wel vrij redelijk,maar het lijkt wel dat iedereen om me heen zo zwanger is...
het is nu nog 12 dagen wachten en hoop dat het nu bij ons ook raak zal zijn,we hebben wel flink geklust in de vruchtbare dagen...
maar het zal wel 2lange weken worden denk.
groetjes mier

Terug
Bovenaan