baal ontzettend

hee miertje,

lekkere conversatie zo!
Mijn nod is ongeveer over 14 dagen als mijn eisprong dit weekend   komt meestal heb ik een cyclus van 28 dagen maar je weet maar nooit.
Wij zijn al ruim een jaar bezig dus ik hoop dat het niet zo lang meer gaat duren.
Ga nu een paar maanden temperaturen als het dan nog niet gelukt is ga ik naar de HA en dan zien we wel weer verder.

Gr:poppie 2

hoi marije
ja en vooral als je hoort dat het bij mijn collega ook zo gebeurt was,ze was nog later als mij met de pil gestopt,maar moet eigenlijk niet naar anderen kijken maar dat is makkelijker gezegd als gedaan.
ik hoop dat het bij jou ook snel raak is en dat het maar goed mag blijven gaan,ben je daar bang voor
groetjes mier

hoi poppie 2,
ik temperatuur weleens met de oorthermometer maar die werkt niet echt goed volgens mij de laatste x dat ik tempte was het 34,6 dus wel erg weinig he meestal zit ik op 35,5 maar ook aan de erg lage kant.
misschien dat ik als het dit x niet gelukt is maar een ovulatietest ga kopen,maar weet niet zo goed hoe dat werkt,ben jij ermee bekend
ik hoop voor je dat het bij jou nou gelukt is,we lopen ongeveer gelijk met de nod dan ik zit ook op 28dagen.
groetjes mier

hoi marije
ja en vooral als je hoort dat het bij mijn
collega ook zo gebeurt was,ze was nog later als mij met de pil
gestopt,maar moet eigenlijk niet naar anderen kijken maar dat is
makkelijker gezegd als gedaan.
ik hoop dat het bij jou ook snel raak is en dat het maar goed mag blijven gaan,ben je daar bang voor
groetjes mie

Hey Mier,

Als ik nu weer zwanger raak dan ben ik idd wel bang dat het weer mis kan gaan. Maar ja dat is dan weer afwachten. Mijn moeder heeft voor ze mij kreeg ook 2 miskramen gehad, duuuuus. Drie x is scheepsrecht toch?

Vandaag is mijn NOD en de rode duivels hebben zich nog niet laten zien. Af wachten dus. Mijn zoontje zei vandaag "mama heeft een baby in de buik". Topic staat hier onder ergens. Ik hoop dat hij gelijk heeft.

Marije

Ooo shit, ik had je berichtje gekopieerd en er niet meer weggehaald.

hoi marije,
ja dat hoop ik ook zal fijn zijn en die angst is er altijd wel dat het natuurlijk altijd mis kan gaan.mijn moeder heeft ook 2miskramen gehad maar ze heeft wel 3 gezonde meiden op de wereld gebracht dus dat zegt ook weer niks.
is je cyclus altijd hetzelfde,hoop dat het raak mag zijn en je zoontje gelijk heeft het zal je gegund zijn hoor,en dat meen ik wel want een miskraam is natuurlijk wel erg.
ik ga flink voor je  en laat het nog weten.
groetjes mier

maar meiden,ik ga lekker slapen en er maar niet teveel aan denken
slaap lekker,en marije je laat het nog weten he
ik moet morgenochtend nog werkendus moet er weer vroeg uit
trusten allemaal xxxxxxxxx

Terug
Bovenaan