@ babeken

hey
weet niet of mijn naam je nog bekent voorkomt we hebben een tijdje  in dezelfde topic gekletst op het zwanger  worden forum (8 rondes en verder??)
Vroeg me laatst  al af hoe het met je ging naar het trieste nieuws   ivm je vorige zwangerschap
En nu las ik toevallig bij augustus 2009 dat je wederom in verwachting bent! Wat een een onzettend goed nieuws voor jullie zeg! Gefeliciteerd!
maar kan me goed voorstellen dat je nu ook behoorlijk angstig bent
Succes de komende  tijd en probeer er wel lekker van te genieten Ik ga heel hard voor je duimen dat het nu wel goed mag gaan

liefs mira

Hey Mira, bedankt voor je reactie! Ja, heb idd wel schrik, ga dan morgen ook al meteen bellen naar de gyn, want zij heeft me beloofd me van kortbij op te volgen van zodra ik terug zwanger ben... Ga gewoon héél blij zijn als de 1e 12 weken voorbij zijn, dan kan je toch wel een pak geruster zijn.
Hoe gaat het met jou trouwens?

Liefs
Babeken

Hallo meis,

Jij zat bij mij in het augustusforum, toen het helaas bij jouw mis ging. Maar ik lees nu het goede nieuws. Meid, van harte gefeliciteerd!!!!!!! Geniet ervan en ik hoop dat alles goed gaat. Ik lees het vast wel.

Groetjes

hey
en heb je de gyn al gebeld mag je snel langskomen?
Hier gaat het eigenlijk heel goed voel me ook super goed! Heb alleen behoorlijke last van bekkeninstabilieit en werk al sinds week 14 op therapeutische basis Heb ook elke week fysio en een bekkenband en dan is het nog iets vol te houden En ik heb over 7 weken alweer verlof dus schiet al op Het gaat alleen allemaal zo snel dit keer soms betrappen we ons zelf erop dat we denken dat we nog heel lang hebben Het kamertje is nog steeds niet helemaal af maar die schiet eindelijk op  
Ik vindt het gewoon heerlijk ook dit keer om zwanger te zijn ik voel de baby goed bewegen en voel mezelf ook goeddat was bij marek wel anders toen kreeg ik met 20weken een bloeding en lag regelmatig aan de ctg omdat ik hem gewoon niet voelde bewegen dat maakte me zo onzeker dat ik daar mijn hele zwangerschap door heb laten leiden en heb daar achteraf zo'n spijt van gehad
Dus dit keer geniet ik echt dubbelop van!
nou hou je in de gaten want gun je het zo dat het dit keer wel goed afloopt! Dus zal deze topic wel een paar keer uppen om te vragen hoe het met je gaat

liefs mira mv marek en 26,4 weken zwanger van??

Hoi mira, yep al een 1e afspraak met de gyn! Volgende donderdag mag ik al langsgaan, kan bijna niet wachten!
Heb vandaag wel een baaldag gehad, moet sinds gisteren trug extra hormonen nemen en heb daar wel wat last van... Heb mn emoties niet echt in de hand
Maar dat zal wel beteren zeker?! Ben echt ook doodop...

Amai, is ook niet alles, die fysio en zo... Maar ja, zo lang alles maar goed gaat met de baby hé!
't Scheelt wel al dat je er deze keer van kan genieten hé. Daar kijk ik ook wel naar uit, zo naar dat moment dat ik me toch geruster kan voelen en weet dat alles goed gaat.
Van mij mogen de komende weken dus snel passeren!

Tot later

Liefs Babeken

Hey Mira, de echo was dik in orde! Heb zelfs al het hartje gezien.
We konden het hartje nog net niet horen omdat het daar nog enkele dagen te vroeg voor was.
Maar het zag er zo véél duidelijker uit dan de vorige keer en het feit dat we het hartje al zagen heeft me gerustgesteld.
Binnen 5 weken de volgende echo! Aftellen dus.

Hoe gaat het met jou ondertussen? Begint stilaan te korten hé?

Liefs
Babeken

Terug
Bovenaan