@ babeken

Wat een ontzettend goed nieuws meid! Is weer een hele geruststelling he...En nu lekker genieten he!
Hier gaat alles nog steeds goed   ben nu 28 en halve week dus schiet lekker op Heb alleen een heel onrustig gevoel in me alsof ik elk moment kan bevallen en dat is nog  echt niet de bedoeling hahahaha  ...
We hebben inmiddels  de babykamer ook zo goed als klaar trouwens  moeten alleen nog wat leuke dingen bijgekocht worden Begin nu ook wel beniuewd te worden naar dat kleine mensje in mijn buik hoor Wordt het een jongen of een meisje en hoe zal het straks allemaal gaan met 2 kleine kinderen Kan me er nog niks bij voorstellen

zal hier wel even een foto bijvoegen  van het kamertje

ik spreek je gauw weer
liefs mira

hey
hoe gaat het met je inmiddels al weer een echo gehad?
Hier is alles weer rustig mijn jongste zusje van 15 heeft in de tussentijd in het ziekenhuis gelegen met een trombosebeen Maar ze inmiddels goed aan het herstellen maar was wel even schrikken Verder gaat het hier allemaal zijn gangetje ben inmiddels alweer 32 weken en als ze het voor elkaar hebben gekregen hoef ik alleen deze week nog maar te werken en anders nog 2 maar het aftellen is hier inmiddels een beetje begonnen..

Hoi mira. Eerst en vooral sterkte voor je zusje! Amai en dat op die leeftijd al...
Ik weet maar al te goed wat een trombose is, mijn pa is er ook gevoelig aan en moet maandelijks zijn bloed laten testen om tromboses te voorkomen.

Amai, jij kan ook al flink beginnen aftellen hé. Ben je er klaar voor?
Zou idd wel leuk zijn als je nu zo al op 't gemakje thuis kan zijn, kan je het wat rustiger aan doen en wat genieten van de laatste momenten!

Hier gaat het wel. Zit wel thuis sinds donderdag en dat nog tot volgende week vrijdag.
Zat er donderdagochtend echt door, doodmoe, was echt aan het beven op mn benen omdat ik gewoonweg geen energie meer had.
Heb dan maar naar de gyn gebeld en gevraagd of ze me een briefje voor 1 dag kon bezorgen. Maar dat vond ze niet voldoende, ze heeft me dus tot volgende vrijdag thuis geschreven.
Mijn lichaam moet blijkbaar veel energie aan de baby doorgeven, waardoor ik zelf niet echt in staat ben om veel te doen. Hopelijk betert dat snel, want ik voel me een beetje rot omdat ik niet echt veel kan doen.
Ik ben normaal echt een bezige bij!

Och ja, volgende echo komt gelukkig in zicht, op 20 april is het zo ver! Ben echt aan het aftellen.

Doe het rustig aan en geniet er nog van!

Liefs Babeken

ik kan inderaad al beginnen met aftellen Moet heel schandalig nog steeds de geboortekaartjes regelen maar heb pas sinds gister een leuk idee dus daar ga ik morgen mee aan de slag Maar verder is alles klaar hopelijk heb ik op tijd mijn kraampakket binnen   Maar tegen de bevalling zie ik nog steeds op hoor   maar komt vast goed

fijn dat je even wat rust hebt gekregen Misschien wel even vervelend voor jezelf omdat je normale graag bezig bent maar je lichaam kan het vast goed gebruiken. En spannend dus weer 20 april   Altijd leuk even naar je kleintje kijken he Ik krijg volgens mij geen echo's meer moet nog even geduld hebben voordat ik de kleine zie hahahaha...
nou meid rust goed uit en ik spreek je
liefs mira

Hoi Mira

Is al weer even geleden hé. hoe gaat het ondertussen met jou?
Zijn de geboortekaartjes ondertussen al klaar?
Hoe gaat het trouwens met je zusje?

Ik heb er ondertussen de 12 weken echo al even op zitten en alles was in orde.
Een pak van mijn hart moet ik zeggen. Al kijk ik nu al terug uit naar de nieuwe echo (25 mei).
Maar eerst gaan we nog op reis, de week van 18 april gaan we 5 dagen naar Duitsland, 3 dagen een wellnessarrangement en dan nog 2 dagen om de buurt te verkennen...
Kijk er al helemaal naar uit!

Liefs Babeken

hey
wat fijn dat de 12 weken echo helemaal goed was!
inderdaad al weer even geleden maar hier gaat alles goed hoor Ben vandaag alweer 36 weken maar heb dit gevoel helemaal niet Voel me harstikke goed en die paar kwaaltjes die neem ik er voor lief bij Aleen heb ik last van een rib als ik ooit nog is besluit om zwanger te worden dan gaat eerst die rib eruit hahaha...
met de geboortekaartjes is het ook helemaal goed gekomen gister de enveloppen opgehaald en geschreven dus dat is ook al gebeurd Alles is klaar dus nu is het gewoon wachten op onze kleine prins of prinses wat spannend weer zeg!
met mijn zusje gaat het inmiddels ook veel beter ze heeft nog steeds medicatie en een kous maar dat zal voorlopig ook wel niet veranderen

Maar wat een heerlijk vooruitzicht zeg je vakantie neem aan dat het week van 18 mei is ipv april Geniet er lekker van hoor wel hoe het is geweest
liefs mira

hey
hoe is het met je? fijne vakantie gehad? en alles ook weer goed bij de echo?
hier zit de zwangerchap er al weer bijna op vrijdag ben ik uitgerekend Erg spannend weer
Vorige week een valse start gehad de hele dag weeen maar helaas Hij/zij is nu al net zo eigenwijs als z'n vader hahahaha....
op de voorweeen na gaat het hier nog steeds helemaal goed dus
nou ik spreek je wel weer
liefs mira

Terug
Bovenaan