@ babeken

Hoi Mira
Alles ok hoor en vakantie was heel leuk, maar snel voorbij.
Maar da's altijd met vakantie hé.
En maandag echo: alles was in orde, ben echt blij. We weten sinds dan ook het geslacht.

Alé, hopelijk mag je snel de baby in je handen houden. Wat spannend! Ik duim alvast voor je!

Liefs
Babeken

Hey Mira, hoe gaat het?
Je bent er wel bijna zeker? Of ben je al bevallen?

Met mij gaat alles goed en heb op de vermoeidheid na echt geen klachten. Dus nu is het echt genieten van de zwangerschap!

Hopelijk hoor ik je snel!

Groetjes

hey
toevallig dat ik net voor je in wou loggen om je een berichtje te schrijven
Allereerst fijn dat je je zo goed voelt   nou dan kan je er ook iets meer van genieten he!

maar ik wou je inderdaad even vertellen dat ik afgelopen maandag naar een behoorlijk snelle bevalling ben bevallen van een kergezonde   zoon van 3900 gram en 54 cm
Hij heet Jens en lijkt precies op zijn grote broer Wat een trots weer Met mij en kind gaat alles super ik ben zelfs alweer zelf naar de winkel geweest hahahaha...Ik zal je binnenkort  snel even een foto hier op zetten

nou spreek je snel weer
liefs

hey
hoe is het met je? voel je je nog goed?
hier gaat alles super Jens is een ontzettend tevreden mannetje Marek is inmiddels ook gewend aan zijn kleine broertje Hij begrijpt alleen nog niet altijd dat hij er voorzichtig mee moet zijn Maar dat gaat met de dag beter
Morgen is Jens   gewoon alweer 3 weken wat gaat het toch ontzettend hard zeg Merk ook dat ik veel meer van het kleine van hem geniet dan destijds met Marek gewoon omdat je weet hoe snel het allemaal gaat Kreeg in de kraamweek gewoon al de papieren thuis voor een school voor Marek
nou hier even een foto van mijn kanjers
ik spreek je gauw weer

Hoi Mira!

Met ons nog steeds alles in orde. Dinsdagochtend heb ik terug een echo. Kan amper nog wachten :)

Blij dat het bij jullie ook zo goed gaat hoor!
Ja, de tijd gaat snel hé. Geniet maar volop van.

Ik laat je di-avond nog wel weten hoe de echo was.

Groetjes

Terug
Bovenaan