Baby’s Februari 2020

<p>beste (toekomstige) mama’s</p><p>hier de plaats om te kletsen voor (toekomstige) mama’s die ongeveer net zo ver zwanger zijn als ik.  Het gaat hier om de febr 2020 kindjes.</p><p>Ik hoop dat we zullen uitgroeien tot een grote, maar vooral gezellige groep.</p><p> </p>

Ik zelf heb vandaag ontdekt dat ik zwanger ben van nr 3. Geheel volgens plan trouwens. Drie vind ik wel weer spannend. Ik en mijn man komen beide uit een gezin van twee.

milde zwangerschapskwaaltjes en een beetje huiverig voor de eerste periode (bij mijn twee andere erg misselijk geweest, spugen en heel weinig energie).
Ook niet zo lang geleden een vroege miskraam gehad, dus hoop dat het nu beter gaat.
maar opnieuw zwanger is wel weer een wondertje.

Ik had vanochtend ook een positieve test in mijn handen! We waren net begonnen voor een 2de kindje en wat een geluk in de eerste ronde gelijk raak. Het is wel erg snel maar enorm gewenst moet het echt nog even laten landen.
hoe oud zijn jou andere kinderen kwartoverelf? Mijn dochter is 15 maanden en zal dan twee jaar schelen met de nieuwe baby vind dat wel spannend van 1 naar 2 en hoe zou zij op de nieuwe baby reageren. 
Hoop dat er nog veel dames een positieve test krijgen en zich bij ons te voegen!

Ik had gister en vandaag een hele lichte zwangerschapstest. Als het goed blijft gaan zou ik in februari uitgerekend zijn. Dus het is wel leuk om gezellig met elkaar te kletsen. Hoever zijn jullie dan? Een februari baby dan zou je eigenlijk nu op ne nod zijn net als ik of niet?

@Ierr: tussen de oudste en jongste zit 2jr 2mnd.
oudste is 5jr.
@seerte: klopt heel pril zwanger, zit rond NOD.
leuk dat ik niet meer alleen ben in deze groep.

Oh wat spannend allemaal. Dus we hebben ook gelijk onze controles. Ik hoop dat het over een paar weken nog steeds goed gaat hoor

Ja we hebben allemaal nog maar net een positieve test in handen. In principe ben je dan ongeveer 3-4 wk zwanger ze rekenen altijd vanaf je laatste menstruatie. Bij de eerste echo stellen ze precies vast hoe ver je bent. Deze tijd vind ik erg spannend omdat het voor 12 wk nog regelmatig fout kan gaan. Ik ga maandag even bellen met de verloskundige praktijk om echo in te plannen doen ze bij onze praktijk standaard bij 8wk een vitaliteits echo gezien het vakantie periode is maar snel proberen in te boeken?
Deze groep zal vast nog gaan groeien gezien onze verwachte uitgerekende data in begin feb liggen. Leuk dat we dit met elkaar kunnen delen. 
Wanneer gaan jullie het nieuws delen met vrienden en family bij 12wk of eerder? Ik wil het aan de family eerder vertellen als het mis gaat zou ik ook willen dat ze het weten. 

Ik heb het zelf al woensdag aan mijn moeder verteld. In de middag had ik me eerste positieve hele lichte test. Maandag moet ik het ziekenhuis bellen als de test donkerder is geworden. Dan willen ze met 6 of 7 weken een echo inplannen. Omdat ik een hartvormige baarmoeder heb pcos en in een medisch traject zat willen ze iets vaker een controle. We waren van plan om het na de echo aan de schoonouders te vertellen. Het leek ons wel leuk om met vaderdag de vaders te vertellen dat ze opa worden.

Terug
Bovenaan