Baby’s Februari 2020

Welkom mootje WoW 9 jaar wat fijn dat je nu eindelijk een positieve test in handen hebt. 
benb fijn om je hier te zien kan me goed voorstellen dat het voor jou extra spannend is ik hoop dat deze mooie ?️‍?baby je gegund word! 
@ bo-Belle oh dat is lastig ik hoop dat je het voor me kaar kreeg. Wij waren vanavond naar een foodtruckfestival en ja hoor ik zei nee tegen alcohol en meteen oh je bent zeker zwanger. Ja ik denk dat we het toch niet voor mekaar krijgen om het lang voor ons te houden

Ja hier nog 1 afgelopen zaterdag positieve test gehad..in maart een miskraam gehad dus wel snel weer zwanger. Maar vind dit zo spannend!! 17e intake bij verloskundige en die week erop eerste echo, zou dan 8 weken ong moeten zijn! Spannende tijd dit pff

Dag dames. 
Wat een heftig verhaal BenB. Ik hoop dat deze zwangerschap iets moois zal brengen:).
Van de bruine vegen snap ik je heel goed. Gisteren had ik daar ook last van en veel buikkrampen. Ik voelde me meer ongesteld dan zwanger. Maar de test van vanochtend was weer donkerder dan gisterochtend.
Best grappig. Dat we allemaal een paar jaar geleden erg blij waren als we ongesteld werden. En nu we er echt niks van willen weten haha.
@Mootje. Ik vind het knap dat je na zoveel jaar niet hebt opgegeven. Ik hoop dat deze zeker blijft hangen.
Trouwens meiden hebben jullie al zwangerschapsverschijnselen? Persoonlijk heb ik nergens last van. Op de menstruatiekrampen na dan. Maar alle verschijnselen die je volgens internet zou hebben zijn bij mij ver te zoeken. 

Seerte, wat zul jij ook enorm in spanning hebben gezeten! Ik had juist totaal geen pijn of krampen. Vond het zo gek! Gisteravond een duidelijke test. ik ben moe, moe, moe en dus totaal geen PMS. Precies hetzelfde als mijn vorige zwangerschap. Ik ben wat misselijk. De vorige keer heb ik tot week 21 overgegeven ?
Mootje, wat hebben jullie enorm lang moeten wachten! Ik gun het iedereen, maar jou helemaal na zo'n tijd!
Na de vroeggeboorte van onze zoons waren mijn ouders, tante en oma ook op de hoogte van mijn cyclus. Vooral omdat ik enorm ongesteld werd. Zij weten dus ook al hoe en wat... Stiekem vind ik dat wel heel fijn. Hopelijk blijft alles goed gaan bij iedereen!

Nou ik denk dat ik me weer kan afmelden hoor dames. Net een omo witte test in handen, die deed ik eigenlijk om me een beetje gerust te stellen. Vanwege opkomende buikpijn en bruinverlies, dus naderende ongesteldheid. Had ik misschien nog kunnen schuiven onder 'kan erbij horen' maar niet met een omo witte test erbij :(

@Bo-Belle wanneer is normaal je nod? En hou je ook je temperatuur in de gaten? Heb je misschien een andere merk test gehaald? Dan zouden resultaten kunnen verschillen he. Wat jij nu uitlegt. Ik had gisteren precies hetzelfde. En durf wel te zeggen dat ik nu precies weet hoe je je voelt:(
Ik hoop dat de menstruatie niet doorzet en je morgen weer een positieve test zult hebben. Dat het nu gewoon een flauw grapje was van je lichaam:(

Voor diegene die er bij gekomen zijn: gefeliciteerd!

Jeetje bo-belle, wat vervelend! Hopelijk zet het niet door!

Voor diegene die er bij gekomen zijn: gefeliciteerd!

Jeetje bo-belle, wat vervelend! Hopelijk zet je menstruatie  niet door!

Terug
Bovenaan