Baby’s Februari 2020

Hoi iedereen,

Van harte gefeliciteerd!
Ook ik heb een postieve test in handen gehad. Ik had een tuurstreepje en heb vervolgens de clear blue met wekenindicator gehaald. Erg onregelmatige cyclus. Mijn uitgerekende datum zal gezien de test tussen de 7 en 11 februari zijn!!
Dit is mijn 2e zwangerschap. De 1e eindigde in een miskraam. Over deze zwangerschap heb ik een positief gevoel. Hopelijk is alles goed.

Hi allemaal!
Ik kom me hier ook voorzichtig melden.. Heb zojuist 2 positieve k2v5 testen in mijn handen gehad :O Vandaag of morgen was ook mijn nod dus super pril natuurlijk nog. 
Ik ga nu op reis dus heb in mijn koffer nog 2 testen en een doosje tampons gepakt ;) meer uit ongeloof denk ik hoor haha! 
Besloten om de huisarts te bellen als ik terug ben, dan ben ik dus bijna 6 weken. Ik heb het net 1 goede vriendin verteld omdat wij als sinds juli 2017 gestopt zijn met de pil dus de wens al een tijdje heeeeeeel groot was. 
zij heeft alle ellende al moeten aanhoren dus wilde haar dit niet onthouden. En als dit niks blijkt te zijn, of als het niet goed gaat ben ik er denk ik echt wel kapot van, dus dan zou ik het ook wel met iemand willen delen... 
Dus fingers crossed allemaal! 

Gefeliciteerd ABCD!! hopen dat dez3 blijft hangen. 
Voor mij was de gelukkigheid denk ik van korte duur. Heb nu een beetje bloederig afscheiding dus op naar de volgende ronde!

Welkom abcd en bo-Belle gefeliciteerd! Wat fijn dat je na al die tijd nu een positieve test hebt! 
Seerte wat erg meid ik hoop dat ie toch blijft plakken had je al met een verloskundige gebeld misschien kan die een echo op korte termijn inplannen?
ik heb vandaag de verloskundige gebeld en een intake ingepland echo centrale was dicht dus kan maandag pas bellen voor een echo afspraak. Hebben jullie al een afspraak gemaakt? 
Mijn vriend wil wachten met vertellen tot 12 wk maar ik wil het eerder vertellen als we een echo gehad hebben en een kloppend hartje gezien hebben. Vind vaderdag ook een leuk idee! Kan heel moeilijk liegen en ga vlg weekend naar Pinkpop gaat erg moeilijk worden om uit te leggen waarom ik zo moe ben en geen alcohol of red bull drink. Iemand nog tips? 

Hallo allemaal. Ik ben nieuw op het forum en had vanmorgen een positieve test in handen! Ik ben heel voorzichtig blij, aangezien we al 9 jaar proberen om zwanger te worden. Het afgelopen jaar stond in het teken van vele ziekenhuisbezoekjes, 6 maanden met Clomid en nu de 2e IUI behandeling gehad. Ik vind het zo spannend allemaal en hoop maar dat alles goed mag gaan. Maandag het ziekenhuis bellen en maar afwachten en het een beetje over me heen laten komen. Volgens mij is het nog niet helemaal geland ?

Jeetje mootje jullie geduld is wel op de proef gesteld zeg! Wat een geluk zo'n positieve test dan!
Helaas geen tips ier ik zit nu dus 1.5e week in Spanje met een groep mensen en ik heb geen idee hoe ik onder wijn en ham en kaas ga uitkomen! Ik vind wel een manier haha maar poeh, hoop dat ik een beetje overtuigd een infectie met antibiotica kuur bij elkaar kan liegen hahaha 

Je kan alvast via de Whatsapp aangeven aan vrienden dat je een ontsteking hebt. En maandag aan de antibiotica moet. Lijkt mij niet een hele erge leugen haha

Gefeliciteerd allemaal! 
Ik had sinds gisteren een licht positieve test. Vandaag NOD en vanmorgen een veeg roze/bruin. Weg was mijn hoop. Tot mijn verbazing bleef een menstruatie uit. Net een 2v5 gedaan en binnen een minuut een mooie streep! In november zijn onze zoons geboren en overleden met bijna 21 weken, dus ik ben doodsbang. Moet het allemaal nog even zien. 
Voorspoedige zwangerschap allemaal!

Terug
Bovenaan