Leuk een nieuw forum! Ik schrijf ook weer mee ?
10Juli bevallen van onze dochter, het is een tevreden maar heel bewegelijk meisje. Ze slaapt wel veel, jullie kindjes ook?
Zijn vandaag overgestapt naar Nutrilon Omneo voor krampjes en obstipatie, en vind het best spannend, hopelijk krijgt ze er geen last van. We hadden voeding van Hipp, en ze dronk het goed, alleen poepte ze bij elke verschoning, en vaak waren het keutels. CB vond dit niet goed en gaf aan over te stappen, vond het wel lastig want ze had nergens last van, maar ze begon gister toch druk te zetten voor het poepen, dus toch maar overgestapt, hopelijk binnenkort dunnere luiers ?
en we hebben allemaal last van de warmte, opzich vind zij het nog niet heel erg, maar vind het zelf lastig van wat ik haar aan moet trekken, en als ik de deuren open zet ‘s avonds ben ik weer bang dat ze op de tocht staat. Slapen jullie met ramen dicht? En wat is echt tocht? Als het buiten wat waait mag ze dan niet buiten slapen (in de kinderwagen)
en normale temp. Op slaapkamer is 16-20 graden, bij ons is het 30 graden. En maak ik me weer zorgen of dit goed is! Had gegoogeld en kwam uit op hitte en wiegendood.... heel fijn, ga niet meer googelen haha.
Ze ligt in een romper met een lakentje, en controleer regelmatig haar nekje en haar temp. Haar temp word niet hoger dan 37.2 gelukkig.
en knuffelen is ook wat minder fijn, krijg het er smoorheet van, en zij een zweet koppie, en word helemaal warm van ons... (word dan gewoon rood) vind het echt vreselijk dit weer.
Voel me echt soms een overbezorgde moeder haha?
gister een newbornshoot gehad, en we zijn enorm benieuwd naar de foto’s! Was blij dat het in de ochtend was en we daarna weer lekker thuis waren

?
leuk om te lezen hoe het met de rest gaat! ?