Hey, leuk dat jullie mee willen schrijven.
Mirtjemirtje, bij jou dus bijna gelijk in leeftijden. Alleen twee zoons. ? Hoe gaat het bij jullie? Met herstel, al het slapen en drinken, en het wennen met je oudste? Wat vindt hij ervan?
Babyboy, jouw kindje is dan alweer ruim een maand oud. Wat gaat het snel he? Ben jij ook met 38 weken bevallen dan? Ik ook. Hoe gaat het bij jou? Is het jullie eerste?
Ik heb vandaag al 3 x een poging tot een reactie gedaan. Maar het is lastig, want mevrouw ontpopt zich tot een lastig weg te leggen baby. Overdag en savonds in elk geval. In de nacht in de cosleeper gaat meestal wel. Maar overdag wil ze alleen maar in een set armen liggen. En ze is ook bizar lang gewoon wakker. Ik zie dat ze af en toe gaapt en een hazenslaapje van 10-30 min doet. Maar zoals nu is ze sinds de voeding van 8 uur gewoon wakker geweest. Ben weer opnieuw aan het voeden. Maar wegleggen probeer ik maar even niet, dan is ze zo weer wakker en huilerig, terwijl ze bij mij rustig is.
De draagdoek trek ik nog niet zo. Had een flinke ruptuur en mn bekkenbodem moet nog verder herstellen. Dus ik ben blij dat mn man nog thuis is. Wat doe je anders met de oudste? Ik ben er nog erg zoekende in. Misschien moet ik het overdag ook eens in de cosleeper proberen, maar ze is pas 3 weken. Durf het niet zo goed, zelfs niet met camerababyfoon. En ritme leert ze nu toch nog niet. Maar babynestje in de box is dus grotendeels afgekeurd. Misschien door de herrie van de oudste? Ze is nogal alert.
Hoe gaat dit bij jullie?