Ahh haha sorry Bibiwa, het is pittig he? Echt er lijken soms maar 2 regels met jonge babies te zijn. 1. Wat je ook doet, ga niet zitten! En 2. Waag het niet om zelf wat te willen eten. Heel herkenbaar ?? Mijn man en ik hadden echt zo'n high five momentje toen we met de oudste konden blijven zitten tot na een razend snelle lunch, voor het luchtalarm weer af ging. Dat was poging 3 toen ze bijna 3 maanden was. Lekker in wakkertijd. Want slapen tijdens een lunch buiten huis was onbegonnen werk. Ze sliep toen tijdens het wandelen op de heen en terugweg.
Mirtje, herkenbaar wat je zegt. Hopelijk wennen die oudsten snel aan de nieuwe manieren. En ondertussen blijf ik maar proberen deze als een andere baby, als een andere ervaring te zien. Angst los te laten. Maar het is moeilijk ja.
Gisteren was een fijne dag. Baby sliep tot 2 uur smiddags vrij goed tussen voedingen in haar bedje en box. Daarna hadden we de schoonfamilie over de vloer, drukste van jewelste. Dus maar weer in de draagdoek. Duurde lang voor ze sliep, maar de avond ging toen ook best goed in de doek. Dus lekker bij me gehouden. Ergens midden in de nacht begonnen weer de verschrikkelijke krampjes en dat is nog steeds gaande, zo sneu! Vanmorgen tussen 8-14.30 heeft ze maar 1 uur geslapen, en verder wel rustig zolang het eten blijft komen. Maar zo kramperig. Na 1,5 uur op mijn man tukken ben ik net weer een uur bezig geweest met sussen en kalmeren, want ze werd nu wel huilerig omdat ze echt graag wilde slapen, maar elke keer wakker werd van die kkk krampjes!
Ze heeft ook zulke harde poep, 1 x per dag wel. Maar het doet haar pijn. Ik zit toch wel te twijfelen om op andere voeding over te stappen. Maar ik heb op aanraden van een vriendin eerst probiotica en sab simplex besteld. We zullen zien of het werkt. Aanlengen met 10 cc extra water was geen succes in elk geval, dat kwam hard weer omhoog. Zijn jullie kindjes ook zo snotterig als er melk omhoog komt? Ze spuugt niet veel, maar ik zie wel regelmatig wat omhoog komen dat ze wegslikt en dan ligt ze zo te snotteren.
Vanavond maar weer plakken in de draagdoek denk.