Baby ‘groot’ 33 weken

Bij mij werd ook de hele zwangerschap gezegd dat ‘ie te groot zou zijn, met glucosetest en groeiecho’s tot gevolg, uiteindelijk geboren met 3300 gram en 48 cm...
 
Hoihoi,

Mijn dochter werd ook groot geschat en dat was ze ook.. 4345 gram en 52 cm. Bevalling was pittig en kon daarna niet eens lopen. Was gescheurd en geknipt. Maar toch verder geen traumatische herrinnering aan hoor. Mijm zoontje was 3525 en ik had net geen totaal ruptuur... dus wat dat betreft maakt het dus ook niet uit..

Wat herstel betreft heb ik momenteel het idee dat het prima herstelt.. heeft gewoon tijd nodig..
Verder ligt het eraan of je kindje past bij je bekken.. als dat zo is hoeft er geen probleem te zijn hoor!! Ken iemand die een kind van 9 pond kreeg en maar 1 hechting nodig had..

Succes!
 
Oké dus zo te horen geen pijl aan te trekken! 
Ik wordt waarschijnlijk ingeleid, maar dat in verband met mijn hoge bloeddruk. 
Ik hoop alleen dat het nog even kan wachten. Ben nu 35+3 dagen. 
zit aan de bloeddrukverlagende medicijnen
 
Gister toevallig ook te horen gekregen dat de baby 'te groot en zwaar is'..en eerder gehaald moet worden.. kwa meting kwamen ze uit op 40 weken en al 3600 g. .. !! ipv 36 weken wat ik nu ben..ben doorverwezen naar genacholoog..dus ben heel benieuwd..even een omschakeling deze zag ik niet eg aankome dat we vlgnde week misschien al ouders worden
 
Terug
Bovenaan