baby's tweede naam

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Over de naam zijn we uit, maar we zouden het mooi vinden om ook een 2e naam mee te geven.</p><p>Ik zou het mooi vinden om onze dochter naar onze moeders te vernoemen, Josephina Maria. Of is dit heel ouderwets?</p><p>Hebben jullie een tweede naam gekozen? Welke is het geworden en hoe ben je daarop gekomen?</p><p>Ik hoor graag van jullie!</p><p style="text-align: left;">Groetjes </p>

T is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik vind het mooi; Josephina Maria.
Onze dochter heeft 3 namen :). Vernoemt naar oma en opa.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Ik heb mn dochters allebei een 2e naam gegeven. Een naar mijn moeder en 1 naar mn schoonmoeder. 
En josephina Maria vind ik mooi! 

Ik vind dat heel erg mooi! Eerder klassiek dan ouderwets.
Onze moeders hadden helaas niet van die mooie namen, anders had ik het wel een heel mooi idee gevonden. 

Gefeliciteerd!!
de keuze is aan jou! Als jij en je partner dat mooi vinden gewoon lekker doen. Als het goed is gebruik je toch de roepnaam. En bij boos zijn alle namen (hier soms het geval.. 
onze jongen heeft de 2e naam, Jacobus van zijn opa, vader en zwager(stom toeval, dachten dat het alleen opa was die zo heette) 
heb altijd gezegd. Dan kan hij nog kiezen. 
Jacob, Co of mssn wel combi van voor en 2e naam. TJ (Teun Jacobus) 
laat je niet gek maken. Vinden jullie of vind jij het mooi. Gewoon doen! 

Dat is heel persoonlijk natuurlijk! Zelf hebben we als tweede naam een ‘gewone’ naam gekozen die we mooi vonden. Een naam die het net niet heeft gered als roepnaam zegmaar. Het is een mooie gedachte naar iemand te vernoemen. In de praktijk zou je zien dat je de tweede naam eigenlijk nooit gebruikt. ?

Terug
Bovenaan