<p>Hey mama's, de titel zegt het al... ik heb een schat van een baby van bijna 1 maand oud die dag en nacht alleen maar slaapt op papa of mij. En dat begint me eerlijk gezegd wel een beetje op te breken. </p><p>Ze hoeft van mij helemaal niet alleen in een bedje in haar kamer, maar een slaapje in een babynestje die naast me op de bank ligt zal al een overwinning zijn. Ik ben op zoek naar tips... of herkenning... of bemoedigende woorden dat het vanzelf over gaat </p><p>Ik wil haar niet zomaar laten huilen want dat is echt al heel snel hysterisch krijsen. Heb haar nu wel 3x laten huilen omdat ik soms echt even moet eten. Of douchen. Of naar de wc moet... dan valt ze uiteindelijk wel in slaap maar ook maar voor een minuut of 5 dus dat vind ik naast heel zielig ook nog zinloos. Haar vader werkt veel dus het komt voornamelijk op mij aan. Inclusief alle voedingen omdat ik live bv geef. </p><p>Ik weet gewoon niet hoe ik iets meer ruimte kan creëeren. Een draagdoek heb ik ook, vind ze wel fijn maar dan moet ik ook wel echt naar buiten en wandelen. Dat kan, maar niet de hele dag en ook niet echt in huis dus.</p><p>H.e.l.p....</p>