Ook hier herkenbaar! Tot een maand of twee zeker en toen vanaf 4 maanden ongeveer dat hij echt in zijn bedje kon slapen. Het is niet anders en gaat dus vanzelf over, als je dat wéét is het veel minder 'erg'! Je doet dus niks verkeerd.
Wel besloot ik na een tijdje dat ik zelf toch ook wel belangrijk was. Dus douchen of een kwarkje maken voor mezelf moest ook kunnen. Waar kon nam ik hem mee in de draagzak, maar onder de douche zette ik m vaak in de wipper (uitvinding van de eeuw trouwens! Als je die nog niet hebt echt aanschaffen want bleek hier onmisbaar de eerste maande ) in de badkamer en dan douchte ik zelf heel snel even. Soms was het dan krijsen, niet altijd, maar als dat zo was.. ja so be it dan even. Het werkt ook niet dat, als je er een beetje doorheen dreigt te gaan zitten zelf, je jezelf 'verwaarloost' omdat je je kleintje niet alleen kunt laten. Verder zijn wij ook totaal nooit van het laten huilen geweest, maar aan jezelf denken is (zeker die eerste weken/maanden) ook echt heel belangrijk!